Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

در اینجا تصویری از راهنمای ساختار سیستم سوخت موتور دیزل کاترپیلار 6D16 آورده شده است.

مطالب مرتبط:

کاترپیلار بیل مکانیکی موتور سری CD تست کابل
نرم افزار تشخیصی Caterpillar ET 2023A

سوخت از مخزن سوخت 4 توسط پمپ تغذیه 5 کشیده شده و توسط فیلتر سوخت 2 کشیده می شود. پمپ تغذیه توسط یک بادامک در پمپ تزریق 6 به حرکت در می آید. • پس
از فیلتر کردن، سوخت به پمپ تزریق 6 تغذیه می شود. از آنجا، تحت فشار بالا به نازل های تزریق تغذیه می شود.


1. نازل های تزریق، سوخت را به داخل محفظه های احتراق می پاشند.
• اگر فشار سوخت در پمپ تزریق 6 از سطح از پیش تعیین شده بیشتر شود، دریچه سرریز 7 باز می شود تا سوخت اضافی به مخزن سوخت 4 برگردد.



فیلتر بنزین هرگونه محتوای آب را از سوخت تغذیه شده از پمپ تغذیه پمپ تزریق جدا می کند و عنصر آن هرگونه ناخالصی را از بین می برد.

پمپ تزریق سوخت را تحت فشار بالا به نازل های تزریق می رساند و مکانیزمی برای افزایش و کاهش جریان سوخت را در خود جای داده است.

همانطور که پیستون 6 بالا می رود و سرب E آن با سوراخ ورودی/خروجی سوخت D برخورد می کند، سوخت از مرکز پیستون جریان می یابد و از سوراخ ورودی/خروجی خارج می شود. صرف نظر از اینکه پیستون چقدر بیشتر بلند می شود، پس از آن هیچ تغذیه سوختی انجام نمی شود.
طول ضربه F پیستون 6 که در طی آن تغذیه فشار انجام می شود به عنوان "سکته موثر" شناخته می شود.

مکانیسم تنظیم حجم تزریق
برای مطابقت با تغییرات در بارگذاری موتور، یک مکانیسم تنظیم میزان سوخت تزریق شده را کنترل می کند. این مکانیسم پیستون 6 را با یک زاویه معین می چرخاند، در نتیجه نقطه ای را که سوراخ ورودی/خروجی سوخت D با سرب E ملاقات می کند تغییر می دهد. یک قفسه کنترلی 7 برای چرخش هر پیستون در موتور استفاده می شود، بنابراین پیستون ها به طور همزمان و با یک زاویه می چرخند.

سوخت با فشار زیاد توسط پیستون سوپاپ تحویل 3 را برای تزریق به سمت بالا هل می دهد و هنگامی که تحویل سوخت تحت فشار به پایان می رسد، سوپاپ تحویل با نیروی فنر سوپاپ باز می گردد تا مسیر سوخت را ببندد، بنابراین از جریان معکوس سوخت جلوگیری می کند. شیر تحویل بیشتر پایین می آید تا در محل خود قرار گیرد و برای این ضربه L، فشار باقیمانده بین شیر تحویل
و نازل تزریق برای یک لحظه پایین می آید. این مکش برگشتی برش سوخت در نازل ها را موثر می کند و از چکه کردن پس از تزریق جلوگیری می کند.

دسته سیم فیلتر کاترپیلار 330GC 563-7224

● دریچه سرریز
هنگامی که فشار سوخت در پمپ تزریق از سطح از پیش تعیین شده فراتر رود، توپ فولادی R به سمت بالا هل داده می شود و اجازه می دهد سوخت از پمپ تزریق خارج شده و به مخزن سوخت بازگردد. این امر دمای سوخت و توزیع دما را در پمپ تزریق تثبیت می کند و سرعت پاشش را در هر سیلندر ثابت نگه می دارد.

https://www.car-auto-repair.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.