Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

چگونه به استفاده از CARPROG به برنامه کلید برای Renautl مگان / منظره

این مقاله نشان می دهد که یک راهنمای در مورد نحوه استفاده CARPROG به برنامه کلید برای رنو مگان / منظره پشتیبانی نرم افزار key.Carprog مادون قرمز تعمیر کلید های اضافی موجود و برای مگان / منظره خودرو تولید در طیف وسیعی از سال 1995-1998. تابع اندازد بر مادون قرمز درب از راه دور قفل مرکزی قرار گرفته و به جعبه فیوز فاسیا (UCBIC) در سمت راننده فرمان گنجانیده شده است.



CARPROG نرم افزار و سخت افزار:
CARPROG نرم افزار رایگان دانلود
CARPROG نرم افزار نصب و راه اندازی راهنمای
Caprog کلون


سیستم های پشتیبانی شده:
برنامه نویس از '95 -'98 مگان / سیستم اندازد منظره با راه دور مادون قرمز قفل درب مرکزی. این سیستم می تواند با حضور گیرنده مادون قرمز شناسایی نزدیک به داخلی آینه های دید عقب و یک کلید با فرستنده مادون قرمز.

توابع:
خواندن و نوشتن اطلاعات کلیدی با استفاده از CARPROG موتورولا MCU A10 کابل؛
تولید 2 اطلاعات کلیدی از برچسب داخل کلید؛
تولید 2 اطلاعات کلیدی از فایل UCBIC؛
محاسبه کد امنیتی را از برچسب داخل کلیدی است.

چگونه برای اتصال CARPROG به کلید:
مگان / کلید منظره در دو نسخه متفاوت برد مدار چاپی تولید شد.


آنچه که برچسب کلیدی:
برچسب های کلیدی داده الفبا برای سفارش و امنیت محاسبه کد کلید یدکی با طول 5 کاراکتر است. اولین کاراکتر از برچسب است که همیشه حرف S. این برچسب لیزر سوزانده در سطح داخلی از سر کلید های پلاستیکی و یا چاپگر را در سیاه و سفید بر روی نوار کاغذ سفید است.


عملکردهای نرم افزار:

شرح مورد:
اطلاعات کلیدی - 16 بایت از حافظه کلیدی
KEY برچسب - لیزر سوخته و یا برچسب داخل کلید چاپ
کد امنیتی محاسبه - کد امنیتی
خوانده شده - خواندن داده ها از حافظه های کلیدی
نوشتن - ارسال داده ها به حافظه های کلیدی
کالک - محاسبه کد امنیتی
KEY1 - تولید کلید # 1
KEY2 - تولید کلید # 2
از برچسب - تولید اطلاعات کلیدی از برچسب
از UCBIC - تولید اطلاعات کلیدی از UCBIC فایل
روش برنامه نویسی کلیدی:
توجه داشته باشید. پس از کلیدی تعمیر شده است و یا اطلاعات کلیدی جدید تولید شده است و برنامه ریزی، روش مجدد باید انجام شود. کلید باطل خواهد بود تا کد نورد آن همسان نیست به ایموبیلایزر ماژول.

1.If کلید (یا هر دو کلید) کار نمی کند و مجدد تا به حال هیچ موفقیت:
  • کلید را باز کنید و اتصال CARPROG A10 کابل
  • نوع برچسب کلید از داخل کلید را در برچسب فیلد KEY؛
  • روزنامه ها از دکمه برچسب. فیلد اطلاعات کلیدی خواهد داده های کلیدی، تولید شده از برچسب های کلیدی نمایش؛
  • دکمه را فشار داده و نوشتن داده خواهد شد به کلید انتقال داده شود.
  • اگر دو کلید در حال تعمیر، کابل اتصال به کلید دوم و کلیک بر روی داده های کلیدی 2. برای کلید دوم تولید خواهد شد. دکمه را فشار داده و نوشتن داده خواهد شد به کلید دوم انتقال داده شود.
  • دکمه را فشار دهید کالک برای محاسبه کد امنیتی؛
  • کابل را جدا کنید، کلید جمع آوری و انجام روش مجدد (صفحه 8). اگر دو کلید در حال حاضر، انجام روش مجدد در هر دو کلید حتی اگر فقط یکی از آنها تعمیر شده است.

2.اگر شما فقط یک کلید (کلید دوم از دست داده است) و شما می خواهم به یک کلید تکراری:
  • نگاهی به هر مگان کلیدی مادون قرمز / منظره استفاده می شود و اتصال CARPROG A10 کابل
  • نوع برچسب کلید از داخل کلید را در برچسب های کلیدی رشته های موجود؛
  • روزنامه ها از دکمه برچسب. فیلد اطلاعات کلیدی خواهد داده های کلیدی، تولید شده از برچسب های کلیدی نمایش؛
  • دکمه را فشار داده و نوشتن داده خواهد شد به کلید انتقال داده شود.
  • دکمه را فشار دهید کالک برای محاسبه کد امنیتی؛
  • کابل را جدا کنید، کلید جمع آوری و انجام روش مجدد (صفحه 8) در هر دو کلید، با استفاده از کد امنیتی را از قسمت کد امنیتی.

3. اگر هر دو کلید را از دست داده:
  • نگاهی UCBIC جعبه ماژول / فیوز (تصاویر بر روی صفحه 1 مراجعه کنید) از ماشین و از بین بردن آن است. یافتن 52 پین موتورولا MCU در داخل و desolder آن است. این MCU ایمن است و می تواند در مدار خوانده نمی شود. استفاده از برنامه نویس با قابلیت جست و خیز امنیتی به خواندن EEPROM داخلی خود؛ استفاده نویس XPROG-متر از www.tmt.lt یا MC68HC05B6 / 8/16/32 هوشمند EEPROM ابزار برنامه نویسی از www.etlweb.com. اندازه فایل باید 256 بایت (آدرس 0100-01FF محدوده) باشد.
  • نگاهی به هر مگان کلیدی مادون قرمز / منظره استفاده می شود و اتصال CARPROG A10 کابل
  • در گسترش خط تصویری فایل و فایل UCBIC باز را کلیک کنید.
  • روزنامه ها از دکمه UCBIC. فیلد اطلاعات کلیدی خواهد داده های کلیدی، تولید شده از فایل UCBIC نمایش می دهد. کد امنیتی و برچسب کلید خواهد شد و همچنین تولید می شود. ارسال برچسب کلید در یک قطعه کوچک از کاغذ و چوب آن را در داخل کلید به جای برچسب های قدیمی. این برای محاسبات شما: کد امنیتی بیشتر مفید خواهد بود؛
  • دکمه را فشار داده و نوشتن داده خواهد شد به کلید منتقل شده است. اگر دو کلید مورد نیاز است، کابل اتصال به کلید دوم و کلیک بر روی داده های کلیدی 2. برای کلید دوم تولید خواهد شد.
• دکمه را فشار دهید نوشتن برای انتقال داده به کلید دوم.
  • دکمه را فشار دهید کالک برای محاسبه کد امنیتی؛
  • کابل را جدا کنید، جمع آوری کلید (ها) و انجام روش مجدد (صفحه 8)، با استفاده از کد امنیتی را از زمینه کد امنیتی.

روش مجدد کلیدی:
پس از داده های کلیدی تولید شده است و کلید برنامه ریزی شده است، باید آن را با ماژول UCBIC در ماشین همگام سازی شود. فقط بعد از نورد مجدد کد، کلید عملیاتی شود. کد امنیتی چهار رقمی مورد نیاز برای انجام این کار.
اگر شما دو کلید و یکی از آنها عملیاتی است، روش مجدد به هر حال باید در هر دو کلید انجام شود. اگر این رویه است که تنها با یک کلید انجام می شود، دوم باطل شد.
ایموبالایزر موتور باید قبل از این روش فعال باشد - آن است که توسط چشمک زدن چراغ قرمز در داشبورد نشان داد. اگر یک کلید کار اندازد فعال در دسترس با استفاده از این کلید است، در غیر این صورت بیرون بکشد فیوز 5A، مشخص شده به عنوان عالم UCBIC برای چند ثانیه و یا قطع و مجددا وصل باتری. قطعات به وارد کردن کد امنیتی هستند وضعیت اندازد LED و دکمه قفل مرکزی نزدیک به رادیو اتومبیل (عکس زیر را ببینید).


1.Turn در احتراق. چراغ قرمز چشمک می زند سریع تر؛
2.Press و نگه دارید دکمه قفل مرکزی (سمت مهم نیست)، قرمز خاموش چراغ.
3.Without رها کردن دکمه، چراغ چشمک خواهد بسیار آهسته (هر 1.5 ثانیه) برای تولید یک توالی شمارش. شمارش تعداد دفعاتی که چراغ را روشن و انتشار این دکمه زمانی که ارزش رقمی 1 کد امنیتی رسیده است.
4.Press درب قفل را فشار دهید دوباره. شمارش تعداد دفعاتی که روشن LED و انتشار این دکمه زمانی که ارزش 2 دوم عدد از کد امنیتی رسیده است.
عملیات 5.Repeat 5 برای برای ورود به دو رقم باقی مانده است (4 3 و) از کد امنیتی را.

پس از وارد کردن عدد آخر:
اگر کد درست باشد، چراغ باید به مدت 3 ثانیه روشن، خاموش و دوباره روشن به مدت 30 ثانیه.
اگر کد نادرست است، LED به سرعت در حال چشمک خواهد زد.
پس از کد صحیح وارد شد، تبدیل احتراق کردن. در 10 ثانیه پس از خاموش کردن جرقه، فشار داده و درب قفل مرکزی دکمه را نگه دارید (همان دکمه، وارد می کنید، شده بود کد) برای بیش از 2 ثانیه صورت گرفت. درب قفل خواهد شد و باز کردن قفل، LED قرمز روشن خواهد شد. در حال حاضر شما باید 15 ثانیه (نشان داده شده توسط روشنایی دائم LED) به انجام دو عملیات زیر:
اولین کلید 1.Point به گیرنده و 3 پرس سریع (مطبوعات آن 3 بار در 1.5 ثانیه). درب قفل خواهد شد و باز کردن پس از پرس 3.
2.Point کلید دوم به گیرنده و 3 پرس سریع (مطبوعات آن 3 بار در 1.5 ثانیه). درب قفل خواهد شد و باز کردن پس از پرس 3. LED قرمز خاموش خواهد کرد. اگر شما تنها یک کلید، تکرار عملیات 1 و دو بار با همان کلید.
شما نمیتوانید 3 تلاش برای وارد کنید کد امنیتی را. اگر پس از تلاش سوم، کد نامعتبر است، شما باید برای حدود 15 دقیقه قبل از ساخت تلاش دیگر (LED در سرعت های مختلف از عادی فلش، هنگامی که احتراق در است) صبر کنید.

عیب یابی:
  • اگر تلاش برای resynchronize کلیدی شکست خورده است، دلیل این امر این می تواند گیرنده مادون قرمز معیوب. بسیار مشکل مشترک است که توسط نشت آب به گیرنده از طریق رادیو ناشی هوایی و یا سانروف. دوست می تواند خوب به IRreceiver یدکی برای آزمایش.
  • غیر OEM (تولید کننده تجهیزات اصلی) رادیو نیز می تواند باعث مادون قرمز کلید problem.Sometimes سیستم اندازد کلید توقف به قفل و یا باز کردن قفل خودرو پس از این نوع از رادیو نصب و راه اندازی به ماشین بوده است. مشکل این است که با اتصال هر دو باتری (قرمز) و لوازم جانبی ناشی (زرد) عرضه با هم منجر می شود. سیستم اندازد "همه چیز"، که کلید در قفل احتراق به سمت چپ و درب مانع از قفل شدن. کلید از قفل احتراق حذف و به نوبه خود دمنده دسته کنترل از 0 به هر موقعیت: این مشکل آسان برای بررسی است. اگر آن ضربات - که این مورد (به طور معمول دمنده تنها در ACC و IGN موقعیت کلیدی کار می کند). حذف رادیو و رفع مشکل.
از تعمیرگاه خودرو تکنسین صفحه اصلی ، پست