Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

تعمیر کاترپیلار: CAT 320 پایین نفت فشار راه حل مشکل

این مورد تعمیر واقعی از یکی از خواندن وبلاگ من، در اینجا من دوباره ویرایش آن پست هستید، تشکر بزرگ برای work.Here عالی جیم پست روش تعمیر جیم در مورد چگونگی حل مشکل کاترپیلار فشار روغن کم است.
چگونه به تعمیر مشکل فشار خون اشام پایین نفت
کاترپیلار نرم افزار تعمیر:
کاترپیلار ET 2019C الکترونیکی نرم افزار تکنسین رایگان دانلود
نرم افزار کاترپیلار SIS 2019 دانلود و نصب و راه اندازی

فشار کاترپیلار پایین نفت تعمیر مشکل:
یک خون اشام خاکبرداریهای مطلع مشکل در فشار روغن کم، نور اخطار فشار روغن در dashboard.And اگر بیل مکانیکی کاترپیلار خود را با فشار روغن کم، آن را میل لنگ و یاطاقان، بوش سیلندر و پیستون باعث توجه به روانکاری ضعیف لباس خواهد شد.

گربه و 2019C نرم افزار تشخیصی

دلایل ممکن است فشار روغن کم می شود:
نفت 1.Not به اندازه کافی
2.Oil خطای پمپ
3.Leaking نفت رادیاتور
اشکال در سنسور 4.Pressure یا لوله انسداد
درجه 5.Oil هیچ مناسب است

: راه حل های مشترک
مقدار نفت 1.Increase
2.Check پمپ روغن
3.Overhaul رادیاتور نفت
4.Overhaul فشار سنسور
5.Check اگر نفت کت و شلوار برند را برای دستگاه خود

ما استفاده از مکانیک فشار سنج روغن و تجزیه و تحلیل کیفیت نفت به نفت، و متوجه شد که ویسکوزیته روغن، درجه آلودگی در خط هستند با الزامات.
و فشار روغن استفاده سنج برای بررسی فشار نفت، هر دو مقادیر زیر 0.15MPa با سرعت بالا و سرعت پایین است.

در نهایت، بررسی مکانیک ارزش بای پس در فیلتر روغن، متوجه شد که آب بندی بین توپ های فولادی و سطح صندلی صندلی ارزش پس از باز کردن قطعات شل شد، این مشکل ناشی از نشت نفت است.

راه حل:
آب بندی عملکرد ترمیم شده با سنگ زنی آب بندی، فشار روغن را پس از تنظیم فشار به ارزش STANDER اخطار خاموش نور است. 

آموزش JCB 3CX / 4CX لودر ها و نظرات

خرین JCB 3CX و 4CX خدمات Backhoes نه تنها شما را با قدرت برای انجام کارها فراهم آورده است. آنها نیز به شما ارائه ویژگی های بی شماری برای اطمینان از اینکه عملکرد کارآمد است، و هزینه های مالکیت کاهش می یابد.



2016 JCB خدمات قطعات نرم افزار + خدمات دانلود و نصب و راه اندازی سرویس
باقی مانده مزایای.
4 جنس استنلس استیل جدید SCR جایگزین سیستم اگزوز در حال حاضر در بیش از خدمات Backhoes 55KW (74hp).
ما در بر مقررات سختگیرانه با کاهش خروجی های NOx توسط 90٪ ملاقات کرده اید. انتشار یک دستگاه مرحله چهارم معادل ده ماشین آلات مرحله IIIB هستند، ایجاد یک قابل ملاحظه ای پاک تر و محیطی امن تر، بدون اینکه گزندی به مصرف سوخت، قدرت موتور و یا دید.

اضافه شده بهره وری.
برای کاهش سر و صدا و صرفه جویی در سوخت به برازش ام 3CX و 4CX با فن چسبناک به عنوان استاندارد. این تنها در زمانی که مورد نیاز کاهش، و قدرت موتور قرعه کشی نیست.
5 پشت خاموش بالا ترمز در طول خارج از شهر را و rehandling، که به نوبه خود اقتصاد را بهبود می بخشد تا 2 درصد کاهش می دهد کشش چسبناک.
6 از آنجا که 3CX و 4CX با یک سیستم امنیتی تاچهام تایید (بسته به قلمرو) نصب شده است، شما می توانید از حق بیمه کمتر بهره مند شوند.
یک پمپ جریان متغیر خروجی بالا زمان چرخه را کاهش می دهد و موجب صرفه جویی سوخت. در ماشین های دستی، آن را نیز تلاش اهرم سبک تر برای کنترل آسان تر فراهم می کند.

محدودیت آسیب.
1 برای توقف 3CX یا لوله های آب kingpost 4CX را از snagging و آسیب دیدن آن، ما آنها را در یک، راهنمای قوی، انعطاف پذیر، محصور.

2 قوچ فرمان در این خدمات Backhoes از آسیب ضربه در حالی که بارگذاری محافظت می شود، به دلیل آن را در پشت محور جلو نصب شده است.

3 برای رونق محافظت و شیلنگ ملاقه از خطرات trenchwork، ما آنها را به داخل سازه عقب ماشین محصور است.

4 قوچ در ماشین 3CX و 4CX ما فوق العاده قابل اعتماد چرا که آنها از بقایای محافظت در هنگام بارگذاری شده توسط JCB صدف نگهبانان بیل قوچ اختیاری است.
5 حفاظت از آسیب ضربه در سایت، 3CX و 4CX در حال حاضر با نگهبانان نور عقب نصب شده است.

ساخته شده به آخرین.
6 برای استحکام اضافه شده - و به شلنگ محافظت از آسیب های - یک 3CX و یا 4CX است صفحه افسرده سلاح لودر تخت، در حالی که جوش دم گربه کاهش تمرکز تنش.

7 مخزن سوخت پلاستیکی در 3CX و 4CX کاملا ضد زنگ برای حفاظت از سیستم تزریق سوخت نهایی است.

8 تک قطعه کف کابین کامپوزیت در این خدمات Backhoes است ضد زنگ، و کانال های آب تولیدات است.

ربات 9 JCB جوش داده شاسی یک تکه حداکثر قدرت و به حداقل می رساند وزن.


JCB مورد Service 4 دانلود رایگان نرم افزار با ویندوز ایکس پی، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10
تست شده به محدودیت.
10 همه مواد که با ما بلدوزرها ما ساخت به بسیار حداکثر تست شده. با افشای این مواد به درجه حرارت شدید، مواد شیمیایی، نمک، روغن و نور، ما می دانیم که آنها در بیشتر شرایط خصمانه زنده ماندن.

11 برای اثبات دوام موتورهای EcoMAX جدید ما، ما آنها را برای 110.000 ساعت در 70 دستگاه های مختلف در سراسر سخت ترین برنامه های کاربردی تست شده
و محیط.

محورها و انتقال از JCB 3CXs و 4CXs برای یک زندگی 12000 ساعت، ساخته شده با اکسل سنگین وزن طراحی شده برای مقاومت در برابر بارهای شوک عظیم. محور عقب به تنهایی یک بار امتیاز استاتیک 25،000kg، و یک بار رتبه پویا از 12،500kg.

JCB قطعات پلاس + و تعمیرات سرویس دستی رایگان دانلود
JCB 3CX / 4CX نظرات:
چک کردن خودکار.
• اطمینان به دنبال در زیر کاپوت از بلدوزرها خود را به چیزی از گذشته با داشتن تمام چک موتور معمول به طور خودکار در شروع هر روز کار انجام شده است.

2 بیکار خودرو.
• به طور خودکار دور موتور به صرفه جویی در زمان آماده به کار و تلاش را برمی گرداند.
• زمان تاخیر قابل تنظیم به اپراتورهای کت و شلوار و برنامه های مختلف.
• صرفه جویی در سوخت بالقوه از £ 122 در سال (بر اساس یک 1500hr چرخه.

3 خودرو دریچه گاز.
• دست سرعت بازده موتور به از پیش تنظیم موقعیت دریچه گاز زمانی که کار از سر گرفته است.
• بهبود سهولت استفاده، موجب صرفه جویی در زمان و کاهش می دهد تلاش.
• حفظ بیکار تا زمانی که اهرم فعال می شوند.

http://www.car-auto-repair.com

G-スキャン2でジャガーXF 2011年のDPF再生を実行する方法

この記事では、使用する方法についてのガイドを示してG-スキャン2をよりG-スキャン2テストレポートのためにジャガーXF 2011 3Lディーゼルengine.AndためのDPF再生を行うために、ここで確認してください:G-スキャン2テストプロジェクトを

ジャガーEPCスペアパーツカタログダウンロード&インストールの

手順:
OBDポートにより、G-スキャン2とジャガーXLとのビルド接続し、[診断]を選択するために、メニューに入り、その後、車両モデル[JAGUAR]、モデル[XF]、年[2010-]を選択2011] - > [PCM] - > [ディーゼル]
[選択] [特別機能]



選択【ディーゼルパティキュレートフィルタの動的再生]


機能が強制ディーゼルパティキュレートフィルタの動的な再生を行います。

フィルタ内の煤質量存在がセット上限値以下である場合にのみ発生します。

関数は、すすの質量を決定し、それが上限を超えている場合、この関数は終了しますと、あなたは、パティキュレートフィルタを交換するように指示されます。

その場合は、上限を下回る強制再生が実行されます。

これは、再生が行われる間、2人の操作広告G-スキャンが車両に接続されたままにしなければならないであることを助言されます。



ON位置(位置2)にイグニッションスイッチを設定します



関数に強制ダイナミンの再生を可能にするために、車両【選択プロセスは約15分かかります40 KPH(2 MPH)の上に駆動されなければなりません。

エンジンの作動温度は60度以上でなければなりません。

車両の速度が5分以上必要なレベルを下回った、すす質量が減少停止し、機能が次に再起動する必要がありprocedure.Ifの持続時間のために必要な速度以上に維持されなければなりません。

車両は必要な速度に駆動する必要があり、これが達成されたときにOKKボタンが押下されなければなりません。

これは2人の操作で、再生が行われる間、G-スキャンを車両に接続したままにしなければならないことをお勧めすること。



関数に強制ダイナミンの再生を可能にするために、車両【選択プロセスは約15分かかります40 KPH(25 MPH)の上に駆動されなければなりません。

車両は必要な速度に駆動する必要があり、これが達成されたら、[OK]ボタンを押す必要があります。

OKを押して機能を開始する準備を続行します。



正しい操作条件は61℃又は141.8℉が満たされるまで、この手順が継続エンジン温度を読み取ります。



61にするとエンジンの温度上昇℃、それはマッサージ以下にあなたが表示されます:

アクティブディーゼルサービス機能

この機能は、継続して、[OK]ディーゼルpariculateフィルタregeneration.Pressを実行するためにエンジン管理システムを強制的に



アクティブディーゼルサービス機能を



今すぐアクティブディーゼルサービス機能は準備ができています



30分を駆動した後、[OK]を押して続行し

、微粒子フィルタすすの質量値読み込みます。この手順を

この手順では、継続的に粒子フィルタすすの質量値読み込みます

今、あなたをすることができますすす質量値2.7グラム/リットル



を押して[OK]



すす質量パティキュレートフィルタに許容される下限で今です。

PARK内の次の利用可能な機会、場所で車両を安全に停止し、イグニッションをオフにします。

押して[OK]を続行する



ことを確認イグニッションがオフにスイッチされていることを確認



モジュールの初期化は

、モジュールが初期化するまでお待ちください



設定にイグニッションスイッチのON(ポジション2)、を押し、[OK]は



再びポジションをオフにイグニッションスイッチ



再びONの位置にイグニッションスイッチ



の強制再生が正常に完了した



ことから自動車修理技術者ホームを、後のG-スキャン2診断ツールによって、ジャガーXF 2011 DPF再生を