Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

دستورالعمل طراحی و عملکرد سیستم سوخت کامیون ولوو

Volvo Trucks North AmericaDateGroupNo.PageService Bulletin

راهنمای تعمیر سرویس Volvo Impact EPC + 2019 بارگیری

سوخت توسط پمپ تأمین (1) از طریق لوله وانت در مخزن سوخت (2) از طریق سیم پیچ خنک کننده واحد کنترل الکترونیکی موتور (EECU) (3) و به داخل خطوط سوخت انجام می شود. محفظه فیلتر سوخت (4). محفظه فیلتر سوخت مجهز به یک پیش فیلتر (5) و یک جداکننده آب (6) است ، جایی که سوخت از طریق فیلتر اصلی فیلتر می شود که هر آب را از سوخت جدا می کند.


 

پمپ تغذیه (1) سوخت را از طریق فیلتر اصلی (7) به داخل گالری سوخت طولی سیلندر (8) وارد فیلتر می کند. این کانال با استفاده از یک شیار دایره ای در اطراف هر انژکتور واحد در سر سیلندر ، سوخت انژکتور (9) واحد را تأمین می کند. شیر جریان اضافی (10) فشار سوخت را در انژکتورهای واحد کنترل می کند.

سوخت برگشتی از شیر سرریز (10) دوباره به محفظه فیلتر سوخت برگردانده می شود و با سوخت از مخزن سوخت موجود در یک کانال درون محفظه فیلتر سوخت مخلوط می شود (4).

شیرآلات پمپ

دو شیر در پمپ تأمین قرار دارد (1). سوپاپ اطمینان (11) اجازه می دهد تا هنگامی که فشار بیش از حد زیاد می شود ، سوخت به سمت مکش برگردد ، به عنوان مثال ، اگر فیلتر سوخت مسدود شده یا خیلی محدود شده باشد. هنگام استفاده از پرایمینگ دستی ، برگشت ناپذیر (12) باز می شود.

خونریزی خودکار

اگر هوا وارد سیستم شود ، هنگام شروع به کار خونریزی می شود. هنگام خونریزی ، هوا از طریق محفظه فیلتر سوخت از طریق خط برگشت به مخزن سوخت منتقل می شود (25). خونریزی برای جایگزینی فیلتر توسط دریچه ها (17) و (23) کنترل می شود.

زهکشی آب

تخلیه آب از جداکننده آب (5) نیاز به موارد زیر دارد: اعمال می شود. هنگامی که کلید (15) فشرده می شود (در پانل کابین قرار دارد) ، شیر تخلیه (16) برای حدود 15 ثانیه باز می شود و آب را تخلیه می کند. در صورت نیاز به تخلیه اضافی ، قبل از تکرار 6 دقیقه صبر کنید زیرا عملکرد روی تایمر است.

پمپ دستی

پمپ دستی (11) بر روی سیستم فیلتر سوخت قرار دارد و پس از تخلیه سیستم سوخت برای تعمیر و غیره ، برای پمپاژ سوخت (هنگامی که موتور از کار نمی افتد) استفاده می شود. شیر برگشت ناپذیر (22) برای پمپ های آغازگر دستی نیز در محفظه فیلتر سوخت قرار دارد. 

دانلود رایگان کاتالوگ قطعات ولوو 2019

BMW IBAC کدهای فعال شده تولید شده توسط Rheingold ISTA-P را فعال کنید

برخی از اصلاحات و تبدیل ها نیاز به وارد کردن کدهای فعال IBAC دارند. کد فعال سازی IBAC را می توانید از شرکت های تابعه مربوطه (VG) یا از دفتر منطقه ای مربوطه دریافت کنید و به مدت 30 روز معتبر است.


داده های زیر برای تولید کد فعال کردن IBAC لازم است: کد
سفارش IBAC (یا بهسازی یا تبدیل مجدد انتخاب شده)
شماره شناسایی خودروی 7 رقمی شماره
فروشنده شما.
دانلود رایگان BMW Rheingold ISTA-D & ISTA-P

نصب و راه اندازی BMW Rheingold ISTA + و ISTA-P
 

توجه:

لیستی به روز از کلیه کدهای سفارش IBAC را می توانید از شرکت تابعه (VG) یا دفتر منطقه ای خود دریافت کنید. این امکان را برای شما فراهم می کند تا قبل از کار روی وسیله نقلیه ، کدهای فعال کننده IBAC مورد نیاز را سفارش دهید.


1 جعبه ورودی "فعال کردن کد IBAC"
2 دکمه "تأیید"
برای فعال کردن اصلاح یا تبدیل انتخاب شده ، کد فعال سازی 15 کاراکتری IBAC را در جعبه ورودی وارد کرده و با "تأیید" تأیید کنید. در ورودی باید حروف بزرگ / کوچک را در نظر بگیرید.


محاسبه کد فعال کننده 5 کاراکتر IBAC کد فعال کننده

15 کاراکتری IBAC باید در سری مدل های خودرویی که از طریق SGC پردازش می شوند ، به کد فعال کننده IBAC 5 کاراکتری تبدیل شود

برای تبدیل کد فعال سازی IBAC ، در صفحه SGC بر روی دکمه "تبدیل کد IBAC" کلیک کنید. کد فعال سازی 15 نویسه IBAC را وارد کرده و بر روی دکمه "محاسبه" کلیک کنید.

در ورودی باید حروف بزرگ / کوچک را در نظر بگیرید.



1 جعبه ورودی برای کد فعال سازی 15 کاراکتر IBAC
2 سرویس IBAC انتخاب شده
3 دکمه "محاسبه" ، کد فعال کردن 5 کاراکتر IBAC محاسبه می شود

1 کد فعال سازی 5 کاراکتر IBAC محاسبه شده نشان داده می شود
2 دکمه "تأیید"
3 دکمه "تبدیل کد IBAC" (قابل انتخاب نیست)

کد فعال سازی 5 کاراکتر IBAC محاسبه شده را یادداشت کنید و در صورت درخواست SGC به صورت دستی وارد کنید.

توجه:
کد فعال سازی 5 نویسه IBAC ذخیره نشده است.
حروف بزرگ / کوچک را مشاهده کنید.