Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

نحوه مونتاژ واحد انتقال اتوماتیک سوزوکی گرند ویتارا

هنگام تعویض شیر برقی کنترل فشار سوکوکی و یا
شیر برقی کنترل فشار TCC ، کاملاً لازم است که آن را همراه با مجموعه بدنه سوپاپ به عنوان یک مجموعه تعویض کنید.
تعویض شیر برقی کنترل فشار و / یا شیر برقی کنترل فشار TCC به
طور مستقل ممکن است باعث شوک شیفت بیش از حد شود.

سوزوکی EPC 2019 بارگیری


1) قطر داخلی بوش مورد انتقال را اندازه گیری کنید. اگر قطر داخلی بیش از حد مجاز است ، جعبه انتقال را تعویض کنید.
بوش جعبه انتقال در داخل قطر استاندارد 38.113 - 38.138 میلی متر (1.5005 - 1.5015 اینچ)
2) پس از استفاده از مایع A / T به حلقه های جدید O ، آنها را به پیستون ترمز معکوس (3) ، آستین واکنش (2) و پیستون معکوس ثانویه نصب کنید (1)

3) طول آزاد فنر برگشت پیستون ترمز معکوس را اندازه بگیرید.
طول استاندارد استاندارد فنر برگشت پیستون ترمز معکوس 16.84 میلی متر (0.663 اینچ)
4) مونتاژ پیستون ترمز معکوس و فنر برگشت پیستون ترمز را به جعبه انتقال نصب کنید ، مراقب باشید که به حلقه O آسیب نرسد. سپس snap ring (1) را با
ابزار مخصوص نصب کنید .
توجه
• نصب کنید تا دهانه در حلقه ضربه محکم و ناگهانی (1) با هیچ یک از 3 شاخه صندلی فنر همسو نشود.
• بیش از حد لازم فنر را فشرده نکنید و اجازه سقوط یا کج شدن آن را ندهید.
ابزار ویژه
(A): 09926–98320
(B): 09926–98390
(C): 09944–88210 

5) یک پایه را همانطور که نشان داده شده آماده کنید. لازم است زیرا کار با جعبه انتقال (1) که از این مرحله به صورت قائم تنظیم شده است انجام خواهد شد. توجه:
برای محافظت از گیربکس در برابر آسیب ، محل قرارگیری پارچه را روی پایه قرار دهید.
• یک پایه با اندازه ای که در شکل نشان داده شده ، کار را تسهیل می کند.

6) یاتاقان رانش (1) و مسابقه یاتاقان رانش (2) را پس از روغنکاری با روغن نصب کنید.
توجه داشته
باشید که مسابقه شافت خروجی یاتاقان رانش در جهت مناسب نصب شده باشد.
7) لوله ترمز (1) را نصب کنید تا درپوش آن (2) در جعبه انتقال (4) قرار بگیرد. پس از نصب ، بررسی کنید که 4 شاخه (3) در قسمت زیرین لوله ترمز در داخل پیستون ترمز معکوس قرار دارد.
8) فنر برگ (1) را همانطور که در شکل نشان داده شده نصب کنید.
9) صفحه واکنش ترمز معکوس را از مونتاژ چرخ دنده سیاره برداشته و شاخه های صفحه ترمز معکوس ، دیسک ترمز معکوس و صفحه پشت ترمز معکوس را تراز کنید.
مونتاژ چرخ دنده سیاره ای را روی جعبه دنده نصب کنید تا شاخه های تراز شده در شیار گیربکس قرار گیرند.
10) فاصله بین صفحه ترمز معکوس و شاخه های جعبه انتقال را اندازه گیری کنید.
اگر مقدار اندازه گیری شده کمتر از محدوده استاندارد باشد ، ممکن است چیزی به طور نامناسب نصب شده باشد یا گرد و غبار یا مایع روی دیسک ترمز معکوس قرار داشته باشد ، و غیره. اگر از حد استاندارد فراتر رفت ، آن را مطابق با فاصله استاندارد با صفحات عقب ترمز معکوس تنظیم کنید همانطور که بعد از ساخت نشان داده شده است دیسک ترمز معکوس ، صفحه ترمز معکوس و
صفحه پشت ترمز معکوس در شرایط خوبی قرار دارند. اگر ترخیص کالا از مشخصات خارج شده است ، یک صفحه دیگر با ضخامت مناسب از لیست زیر انتخاب کنید و آن را جایگزین کنید.
فاصله استاندارد بین صفحه ترمز معکوس و شاخه های جعبه دنده 0.52 - 1.27 میلی متر (0.020 - 0.050 اینچ)

2019 2014 Suzuki Worldwide Automotive EPC دانلود رایگان
ضخامت صفحه
I5JB0A510160-01
2
1 3
4
I5JB0A510130-02
1
I5JB0A510131-02
شناسه شماره ضخامت
بدون شناسایی 2.95 - 3.05 میلی متر
(0.116 - 0.120 اینچ)
"325" 3.20 - 3.30 میلی متر
( 0.126 - 0.120 اینچ)
"350" 3.45 - 3.55 میلی متر
(0.136 - 0.140 اینچ)
"375" 3.70 - 3.80 میلی متر
(0.146 - 0.150 اینچ)
"400" 3.95 - 4.05 میلی متر
(0.156 - 0.159 اینچ)
"425 ”4.20 - 4.30 میلی متر
(0.165 - 0.169 اینچ)
IYSQ01510241-015A-37 گیربکس / گیربکس اتوماتیک:
11) صفحه واکنش ترمز معکوس را نصب کنید تا لول آن با فرورفتگی (1) در موقعیت مشخص قرار گیرد همانطور که در شکل نشان داده شده است.
12) با استفاده از پیچ گوشتی با نوار وینیل یا زخم مانند آن در نوک آن ، حلقه واکنش واکنش نگهدارنده را نصب کنید (1). پس از نصب ، بررسی کنید که حلقه به طور ایمن در شیار باشد. 13) پس از تأیید اینکه شاخه های تمام صفحات ترمز و دیسک های ترمز به طور ایمن در شیارها قرار دارند ، حلقه نگهدارنده (1) چرخ دنده خورشیدی سیاره ای را نگه دارید ، با تراز بندی سوراخ های پیچ و مهره (2) در پشتیبانی مرکز و جعبه انتقال ، مونتاژ پشتیبانی مرکز را نصب کنید.
توجه داشته باشید
تا زمانی که حلقه نگهدارنده چرخ دنده خورشیدی سیاره ای در دست نباشد ، شیر ترمز از مرکز پشتیبانی خارج می شود و این امر باعث می شود که ترازبندی سوراخ های مایع با سوراخ پیچ و مهره امکان پذیر نباشد.
14) تا زمانی که گشتاور محکم مشخص شده باشد ، پیچهای پشتیبانی مرکزی را به مقدار معین در هر زمان محکم کنید.


گشتاور محکم
پیچ پیچ پشتیبانی: 26 N · m (2.6 kgf-m، 19.0
lbft ) IYSQ01510242-01
1
I5JB0A510132-01
1
I5JB0A510084-01
1
2
I5JB0A510133-01
IYSQ01510246-01 انتقال خودکار / انتقال اتوماتیک 5
) مونتاژ با تراز کردن خطوط در سیلندر کلاچ مستقیم با دنده خورشید سیاره ای.
توجه:
انتهای خطوط شکسته در سیلندر کلاچ مستقیم و دنده خورشید سیاره ای تقریباً باید
مطابقت داشته باشند.
16) روی یاتاقان رانش (1) و مسابقه یاتاقان
(2) گریس بزنید و سپس آنها را به کلاچ مستقیم نصب کنید.
17) مونتاژ کلاچ رو به جلو را با قرار دادن همه شاخه های توپی دیسک کلاچ مستقیم و مطابقت آنها با برش شیار در توپی ورودی کلاچ مستقیم ، و همزمان تراز کردن خطوط در توپی کلاچ جلو با شافت داخلی.
نکته توجه داشته باشید
که اجازه ندهید مسابقه شماره 1 عقب کلاچ جلو و یاطاقان رانش نصب شود تا توپی کلاچ جلو بیفتد.
18) هنگامی که دیسک و صفحه کلاچ تعویض شد ، اختلاف اندازه ارتفاع شافت ورودی کلاچ جلو و جعبه انتقال (1) را با اندازه گیری مطابق شکل نشان دهید.
توجه
اگر مقدار اندازه گیری شده کمتر از مقدار استاندارد است ، مجموعه کلاچ رو به جلو را برداشته و
دوباره نصب کنید.
اختلاف ارتفاع استاندارد بین
شافت ورودی کلاچ جلو و حالت انتقال
"a": حدود 2.0 میلی متر (0.079 اینچ)
19) روی بلبرینگ رانش (1) و مسابقه یاتاقان
(2) گریس بزنید و سپس آنها را نصب کنید تا شافت ورودی کلاچ را به جلو منتقل کنید.
20) کیس O / D را با تراز کردن برش در حالت O / D (1) و آن را در حالت انتقال نصب کنید.
توجه داشته باشید
از مراقبت برای رها کردن رانش عقب رانده نصب شده در مورد O / D استفاده کنید.
IYSQ01510247-01
2
1
I5JB0A510134-01
IYSQ01510249-01
2. کلاچ جلو 2. برش در جعبه
دنده اتوماتیک
2
"a" 1
I5JB0A510135-01
2 1
I5JB0A510136-01
1
2
I5JB0A510137-025A-39ax اتوماتیک:
21) روی واشر رانش گریس بزنید و آنها را روی دنده های سیاره ای O / D (2) و چرخ دنده های سیاره ای (3) نصب کنید و سپس مجموعه شافت ورودی O / D را به
کیس O / D نصب کنید .
توجه:
پنجه های واشر رانش را به طور ایمن در سوراخ ها قرار دهید.
• مراقب باشید که واشر رانش نصب شده روی چرخ دنده های سیاره ای را نریزید.
22) هنگامی که دیسک یا صفحه کلاچ تعویض شد ، اختلاف اندازه بین حالت O / D (1) و سیلندر کلاچ O / D (2) را با اندازه گیری آن مطابق شکل بررسی کنید.
توجه
در بالاترین نقطه در امتداد محیط داخلی سیلندر کلاچ O / D اندازه گیری کنید.
اختلاف ارتفاع استاندارد بین حالت O / D و سیلندر کلاچ O / D "a": حدود 3.5 میلی متر (0.138 اینچ)
23) مایع A / T را روی حلقه O محفظه جدید قرار دهید و آن را روی کیس O / D نصب کنید. سپس محفظه مبدل (1) را نصب کنید و پیچ محفظه را به گشتاور مشخص شده محکم کنید. پیچ پیچ مسکن مبدل
گشتاور
گشتاور (a): 35 نیوتن متر (3.5 کیلوگرم بر متر ، 25.5 پوند فوت)
پیچ و مهره محفظه مبدل گشتاور (ب): 58 نیوتن متر (5.8 کیلوگرم در متر ، 42.0 پوند فوت)
24) روی مسابقه یاتاقان (1) و یاطاقان رانش (2) گریس بزنید و آنها را روی سیلندر کلاچ O / D نصب کنید.
25) مایع A / T را روی حلقه O پوشش جدید پمپ روغن قرار دهید و آن را به مجموعه پمپ روغن نصب کنید. سپس مونتاژ پمپ روغن را در ترازوی سوراخ پیچ و مهره در حالت O / D با موارد موجود در مجموعه انتقال پمپ روغن نصب کنید. بسته بندی مهر و موم را روی پیچ و مهره های مجموعه پمپ روغن قرار دهید و هر بار یکی پس از دیگری با مقدار معینی گشتاور آنها را محکم کنید تا به گشتاور مشخص برسد. 

گشتاور محکم
پیچ پمپ روغن (a): 22 N · m (2.2 kgf-m، 16.0 lb-ft)
I5JB0A510138-01
I5JB0A510161-01
I5JB0A510162-01
1 2
I5JB0A510139-01
IYSQ01510257-01 انتقال اتوماتیک: 5
) 2 - 4 کیلوگرم بر سانتی متر مربع فشار هوا را به صورت شماره گذاری شده به سوراخ های سیال وارد کنید و صدای عملکرد هر قسمت را بررسی کنید.
27) جعبه دنده دلقک را از حالت ایستاده بردارید و واشر و صفحه روکش جدید نصب کنید (1).
28) مطابق شکل نشان داده شده است که فاصله شیب را در جهت شافت اندازه گیری کنید.
فاصله استاندارد در جهت شافت
0.3 - 0.9 میلی متر (0.012 - 0.035 اینچ)
29) بررسی کنید که شافت داخلی به خوبی کار نکند.
30) روی لب مهر و موم لب جدید روغن چربی بزنید و با مهر و موم در مهر و موم لب روغن قرار دهید تا با گیربکس تماس پیدا کند.


ابزار ویژه
(A): 09923–46020
31) فاصله دهنده جدید (1) را به اهرم تعویض دستی نصب کنید (2).
32) شافت شیفت دستی (3) را از طریق اهرم تعویض دستی به جعبه دنده نصب کنید.
33) با استفاده از چکش در پین اهرم تعویض دستی (1) رانندگی کنید.
34) سوراخ درپوش آستین را با دندانه دار در اهرم تعویض دستی تراز کرده و با استفاده از منگنه سنجاق را ببندید (1) سپس بررسی کنید که شافت شیفت دستی به نرمی چرخانده شود.
1. کلاچ O / D 5. ترمز ساحلی دوم
2. ترمز O / D 6. ترمز دوم
3. کلاچ جلو 7. ترمز معکوس
4. کلاچ مستقیم
IYSQ01510258-01
1
I5JB0A510089-01
IYSQ01510259-01
IYSQ01510261-01
2
1
3
I4JA01512266 -01
1
I4JA01512267-01
1
I4JA01512268-015A-41 گیربکس / گیربکس اتوماتیک:
35) پاول قفل پارکینگ (2) ، پایه کف دست پارکینگ (1) و
فنر کف دست پارکینگ (3) را نصب کنید.
36)
همانطور که در شکل نشان داده شده است ، میله قفل پارکینگ (2) را به اهرم تعویض دستی (1) وصل کنید .
37) براکت قفل پارکینگ را نصب کنید (1).
پیچ و مهره های براکت پارکینگ را ببندید (2) را به
گشتاور مشخص کنید .
گشتاور محکم
پیچ براکت پارکینگ پارکینگ (a): 7.4 N · m (0.74 kgfm، 5.5 lb-ft)
38) مایع A / T را روی حلقه O و فنر جدید قرار دهید و
آنها را به پیستون جمع کننده نصب کنید و
پیستون جمع کننده را به جعبه انتقال نصب کنید .
مشخصات فنر باتری
39) پس از تأیید فشار دادن پیستون جمع کننده
از پایین ، پین اهرم
تعویض دستی را با شیار در شیر دستی مطابقت دهید .
2
1 3
I4JA01512269-01
1
2
I4JA01512270-01
1
2، (یک)
I4JA01512271-01
باتری
پیستون
باتری بهار
بهار رایگان
طول "یک" رنگ
جلو کلاچ 75.03 سفید + آبی
مستقیم کلاچ 57.74 سفید + بنفش
ترمز دوم 56.16 بنفش
1. به جلو پیستون باتری کلاچ
2. پیستون باتری مستقیم کلاچ
3. پیستون باتری ترمز دوم
4. فنر باتری
3 4
1
2
"a"
I5JB0A510140-02
IYSQ01510269-01 گیربکس / گیربکس اتوماتیک: 5A-42
40) بدنه شیر (1) را با استفاده از پیچ و مهره هایی با هر
طول اسمی که در شکل نشان داده شده و محکم کردن
گشتاور مشخص شده ، ثابت کنید.
گشتاور سفت
پیچ پیچ بدنه سوپاپ: 10 N · m (1.0 kgf-m، 7.5 lb-ft)
پیچ نامی شیر پیچ پیچ
"a": 28 mm (1.10 in)
"" b ": 30 mm (1.18 in)
" c ”: 36 میلی متر (1.42 اینچ)
” d ”: 45 میلی متر (1.77 اینچ)
41) لوله ترمز O / D را نصب کنید (1).
42) حلقه O جدید را با مایع A / T چرب کرده و به گرامت سیم سیم برقی وصل کنید. سپس مهار سیم برقی را به جعبه انتقال وصل کرده و آن را با گیره مهار سیم برقی ثابت کنید. هر کانکتور را به شیر برقی وصل کنید. و روکش نصب واشر و ترمز جدید نصب کنید.
 

گشتاور محکم
پیچ اتصال سیم انتقال (a): 16 N · m (1.6 kgf-m، 11.5 lb-ft)
43) اتصال دهنده های برقی را به هر شیر برقی وصل کنید.
44) صافی روغن (1) را برای مونتاژ بدنه شیر نصب کنید.
 

گشتاور محکم
پیچ صافی روغن (a): 5.5 N · m (0.55 kgf-m، 4.0 lbft)
45) جعبه روغن انتقال (1) را با واشر جدید روغن روغن نصب کنید.
توجه
برش را در واشر تشت روغن با آن در جعبه انتقال تراز کنید.

گشتاور محکم
پیچ پیچ روغن انتقال نیرو: 4.5 نیوتن متر در متر (0.45 کیلوگرم در متر ،
3.5 پوند در فوت)
46) با کلید خشن چوب متصل به شافت خروجی ، روتور سنسور (2) را با تراز کردن شیار کلید آن با کلید خشن چوب نصب و نصب کنید حلقه C

I5JB0A510072-015A-43 گیربکس / گیربکس اتوماتیک:
47) جعبه آداپتور (1) را با واشر آداپتور جدید به جعبه انتقال نصب کنید و پیچ های آداپتور را به گشتاور مشخص شده محکم کنید.
گشتاور محکم پیچ آداپتور آداپتور (a): 31 N · m (3.1 kgf-m، 30.0 lbft)
48) مایع A / T را روی حلقه های O جدید قرار دهید و آنها را به سنسور سرعت شافت ورودی (1) و سنسور سرعت شافت خروجی نصب کنید (2) ، و سپس سنسور سرعت شافت ورودی
(1) و سنسور سرعت شافت خروجی (2) را نصب کنید.
49) پس از چرخش شفت تعویض دستی کاملاً عقب ، آن را با 2 دنده به عقب برگردانید و روی محدوده "N" تنظیم کنید. سپس

https://www.autoepccatalog.com

نحوه انجام خونریزی هوا برای بیل کوماتسو

این دستورالعمل راهنمای نحوه خونریزی آزمایش هوا برای بیل مکانیکی Komatsu را به شما نشان می دهد. و برای راهنمای تعمیر بیشتر به این قسمت مراجعه کنید: مجموعه کامل EPC Komatsu CSS

1. خونریزی هوا از پمپ هیدرولیک
1) بلیدر هوا را شل کنید (1) و بررسی کنید که روغن از طریق بلیدر هوا به بیرون خارج می شود.
2) پس از چکه شدن روغن ، دستگاه خونگیر هوا را محکم کنید (1).
3 دستگاه تخلیه کننده هوا: 7.8 - 9.8 نیوتن متر {0.8 - 1.0 کیلوگرم} a از آچار ضربه ای برای سفت کردن دستگاه پخش کننده هوا استفاده نکنید 


2. روشن کردن موتور هنگام روشن کردن موتور پس از انجام مرحله 1 ، سرعت آن را به مدت 10 دقیقه در دور آرام نگه دارید. 3. خونریزی هوا از سیلندر a اگر سیلندر تعویض شود ، قبل از اتصال تجهیزات کار ، هوا را از آن خون بگیرید. به طور خاص ، اگر سیلندر بوم به تجهیزات کار نصب شود ، به انتهای ضربه پایین نمی رود.
1) حدود 5 دقیقه موتور را در دور کم کار کنید.
2) در حالی که موتور را در دور کم کار می کنید ، رونق را 4 - 5 بار بالا و پایین کنید.
a میله پیستون را در حدود 100 میلی متر قبل از پایان هر ضربه متوقف کنید. روغن را تسکین ندهید.
3) در حین کارکردن موتور در دور غیرفعال ، مرحله 2 را انجام دهید).
4) در حالی که موتور را در دور کم کار می کنید ، میله پیستون را به انتهای ضربه حرکت دهید و
روغن را تسکین دهید.
5) مطابق مراحل 2) از سیلندر بازو و سیلندر سطل هوا را تخلیه کنید - 4).
Komatsu CSS Full Set 2018 2014 Parts Viwer بارگیری رایگان

4- خونریزی هوا از موتور چرخشی 1) کلید قفل تاب را "روشن" کنید و
موتور را در مدت 5 دور در دور کم کار کنید.
هوا خونریزی از موتور نوسان توسط اعمال فشار S-پورت. 2) درپوش بالایی موتور سوئیچ را بردارید ، شیلنگ (1) را از موتور چرخان جدا کرده و شیلنگ را با دوشاخه مسدود کنید. a از پلاگین زیر برای مسدود کردن شلنگ استفاده کنید. 07379-70628 (پلاگین 06) 3) موتور را در دور کم کار کنید و بررسی کنید روغن از آرنج خارج شود (2). a اگر روغن از آرنج خارج نشد ، مرحله 1) را دوباره انجام دهید. 4) شیلنگ (1) را در حالت عادی خود وصل کنید. 5. خونریزی هوا از موتور مسافرتی 1) درپوش موتور مسافرتی را برداشته و شیلنگ تخلیه موتور را جدا کنید (2).







2) موتور را در دور کم کار کنید و بررسی کنید که روغن از نوک پستان خارج می شود (3)

6. بررسی سطح روغن و شروع کار 1) موتور را روشن کرده ، سیلندر بازو و سیلندر سطل را به انتهای ضربه بکشید ،
تجهیزات کار را به زمین پایین آورده و موتور را متوقف کنید.

2) سطح روغن را با سنج (4) در قسمت عقب مخزن هیدرولیک بررسی کنید. -اگر سطح روغن زیر خط L باشد ، کافی نیست. اضافه کردن روغن. -سطح روغن با توجه به دمای روغن تغییر می کند. وقتی سطح روغن از محدوده استاندارد زیر خارج شد روغن اضافه کنید. هنگامی که دمای روغن 10 - 30 درجه سانتیگراد است: بین خط H و خط L هنگامی که دمای روغن 50 - 80 درجه سانتیگراد است: نزدیک خط H 

http://www.car-auto-repair.com

نحوه حذف و نصب کالسکه حمل و نقل برای Still Forklift RX20

روند برداشتن کالسکه چنگال به نوع دکل بالابر و طرح دکل بالابر بستگی دارد.
کالسکه چنگال را می توان از زیر آن جدا کرد زیرا محافظت در برابر سایش چنگال دیگر مانع این روند نمی شود. به فصل تحت عنوان "
محافظت در برابر سایش در برابر چنگال " مراجعه کنید.
خدمات بارگیری و نصب Still Steds Navigator Forklift 8.19 R2

 
در حال برداشتن Still Forklift RX20 Fork Carriage
- کامیون را به طور ایمن پارک کنید.
- ترمز دستی را بزنید.
- دکل آسانسور را به حالت عمودی برسانید.
- بازوهای چنگال را بردارید.
- در صورت لزوم فشار هیدرولیک را آزاد کنید. به فصل تحت عنوان "از بین بردن فشار هیدرولیک" مراجعه کنید.
- در صورت لزوم ، پیوست را بردارید.
- در صورت لزوم ، شیلنگ های هیدرولیک و تکیه گاه را از کالسکه چنگال باز کنید.
- دکل بالابر را به سمت جلو متمایل کنید.
- دکل های بالابر NiHo و تریپلکس: کالسکه را بالا ببرید تا جایی که لنگر بار به راحتی در دسترس باشد. دستگاه قفل را برای
زنجیره بار روی کالسکه چنگال باز کنید. - دکل بالابر تلسکوپی: دکل بالابر را تا جایی بالا ببرید که لنگرهای زنجیره بار به راحتی در دسترس باشند.


هر دو دستگاه قفل را برای زنجیره بار باز کنید.
- دکل آسانسور را به حالت عمودی برسانید.
کالسکه چنگال را پایین بیاورید و آن را روی یوروپالت قرار دهید.
- زنجیرهای بار را از راهنماها جدا کنید.
- دکل داخلی را به آرامی بالا ببرید تا جایی که غلتک های نگهدارنده کالسکه چنگال دیگر به داخل دکل داخلی هدایت نشوند.


در هنگام راه اندازی اطمینان حاصل کنید که زنجیرهای بار و شیلنگ های هیدرولیک به دام نیفتاده اند.
- کالسکه چنگال را روی یوروپالت قرار دهید.

هنوز هم STEDS لودر 8.19 8.18 2019 EPC و تشخیص رایگان دانلود
نصب هنوز لیفتراک RX20 چنگال اتومبیل
riage

- موقعیت europallet برگزاری حمل و چنگال در مقابل دکل آسانسور.
- دکل داخلی را تا جایی که کالسکه زیر شاخه داخلی قرار گیرد ، بالا بیاورید.
- کالسکه چنگال را در حالت ایستاده قرار داده و آن را زیر دکل داخلی قرار دهید.
- دکل داخلی را به آرامی پایین بیاورید تا غلتک های نگهدارنده بالایی کالسکه چنگال بار دیگر در راهنماها قرار بگیرند.
- دکل داخلی را به آرامی پایین بیاورید. هنگام انجام این کار ، موقعیت شلنگ های هیدرولیک و زنجیره بار میانی را یادداشت کنید.
- زنجیره بار را در راهنمای درشکه چنگال قرار دهید.
- در صورت لزوم ، درشکه چنگال را با استفاده از جک هیدرولیک بالا ببرید تا جایی که زنجیره بار در راهنما قرار گیرد.
- کالسکه چنگال را تا ارتفاع کار راحت بالا ببرید.
- دستگاه قفل زنجیره بار را روی کالسکه چنگال پیچ کنید.
- خط اتصال شیلنگ را برای اتصالات به پشتیبانی روی کالسکه چنگال پیچ کنید.
- بازی غلطک های پشتیبانی را تنظیم کنید ؛ به فصل تحت عنوان "پشتیبانی از غلتک بازی" مراجعه کنید
- بازوهای چنگال را متناسب کنید.
- بسته به تجهیزات نصب شده ، شیلنگ های پیوست و هیدرولیک کمکی را متناسب کنید.
- بررسی عملکرد را انجام دهید

www.autoepccatalog.com