Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

سیتروئن C-قواتر صدای غیر طبیعی از چرخ جلو سمت راست تورینگ چرخ

در سال 2011 ماشین دانگ فنگ سیتروئن سگا با مسافت پیموده شده در حدود 110.000 کیلومتر است. کاربر گزارش داد که موقعیت از چرخ جلو سمت راست می دهد یک "creaky" صدا زمانی که خودرو شد تبدیل.

نرم افزار دانلود خودکار و نصب و راه اندازی این پدیده در جریان بوده است برای بیش از یک ماه است. در طی این مدت، موقعیت چهار چرخ انجام شد اما مشکل حل نمی کند.

سیتروئن خدمات Box رایگان دانلود و نصب و راه اندازی
بازرسی و تجزیه و تحلیل: پس از پرسنل تعمیر و نگهداری تست ماشین، اولین مظنون که میله فرمان است تداخل مکانیکی. با این حال، خودرو برای بازرسی مطرح شد و بدون دخالت پیدا شد. با کمک گوشی طبی اختلال ماشین، منبع صدای غیر طبیعی به دقت در نظر گرفته شد و متوجه به از قسمت کمک فنر آمده است.

پژو خدمات جعبه + SEDRE رایگان دانلود و نصب و راه اندازی      کمک فنر جلو سمت راست برچیده شد و مورد بررسی قرار (شکل 1). بعد از برداشتن پوشش بلبرینگ تخت از کمک فنر، آن را نشان داد که چربی بر روی کمک فنر سطح تماس هواپیما تحمل ناپدید شده بود. با توجه به فقدان روانکاری از گریس روان کننده، بلبرینگ هواپیما از جاذب شوک به شدت فرسوده شده است. تجزیه و تحلیل این نتیجه رسیدند که دلیل این تغییر به صدای غیر طبیعی به دلیل عدم گریس فرمان منجر به آسیب به یاطاقان ¬ هواپیما دمپر بود.


عیب یابی: به جای نوع مربوطه را از تحمل مسطح، و اعمال یک مقدار مناسب از چربی بر روی سطح تماس (شکل 2)، پس از آزمایش نصب کمک فنر بلبرینگ هواپیما، وضعیت تبدیل به صدای غیر طبیعی ناپدید شد


مرور و خلاصه: این یک فرمان معمولی گسل سر و صدا غیر طبیعی است. هنگامی که مغازه تعمیر علت گسل پیدا می کند، مغازه تعمیر نیاز به کاربر به جای مونتاژ کمک فنر، و کل کمک فنر و مونتاژ قیمت خواهد 300. ~ 500 یوان، از جمله ساعت کار نمی کند نیاز دارند. بنابراین، پرسنل تعمیر و نگهداری باید بازرسی های دقیق بیشتر بر اساس اصل توجه و کاربران و حفاظت از منابع است. تعمیر و نگهداری در قطعات سایش و علت سایش انجام شد. استفاده از گریس به جای تحمل تخت حل مشکل از تبدیل صدای غیر طبیعی. کل هزینه از لوازم جانبی را 80 یوان، که تا حد زیادی هزینه نگهداری مشتری را نجات داد و رضایت مشتری بهبود تجاوز نکند.

مقاله از:http://repair-car-diy.blogspot.com/2018/05/citroen-c-quatre-abnormal-sound-of.html

تعمیر خودرو

ABS عیب یابی سیستم زنگ خطر

سدان تویوتا کمری با مسافت پیموده شده در حدود 95000 کیلومتر است. این خودرو ظاهر علائم زنگ سیستم ABS .


تشخیص عیب: 
اول، کدهای خطا در فاصله 31 (جلو سمت راست سنسور سرعت چرخ)، 32 (جلو سنسور سرعت چرخ سمت چپ)، 33 (سنسور سرعت چرخ عقب سمت راست)، 34 (سنسور سرعت چرخ عقب سمت چپ). تجزیه و تحلیل معتقد است که این امکان را که چهار سنسور سرعت چرخ و خطوط مرتبط با آنها آسیب دیده یا معیوب در همان زمان بسیار کوچک است. نکته شکست ممکن است که ECU معیوب و یا دخالت است.

تویوتا تیس Techstream نرم افزار دانلود رایگان

از آنجا که دیگر سیستم های کنترل خودرو درستی کار نکند، احتمال شکست ECU نیز کوچک است. در نهایت، نقطه گسل در تداخل الکترومغناطیسی قفل شده است. پس از جستجو، مشخص شد که محافظ کابل از سنسور سرعت چرخ به شدت نا نداشتم. از آنجا که سنسور ABS خودرو از نوع الکترومغناطیسی، ولتاژ سیگنال تولید شده در طول عملیات در منطقه کم سرعت بسیار ضعیف است، و ABS نیاز به ولتاژ سیگنال با حساسیت بالا برای تنظیم مقدار نیروی ترمز چرخ از طریق ECU. به منظور اطمینان از صحت سیگنال، یک مش سپر است در سنسور سرعت چرخ ارائه شده است.

برنامه نویسی تویوتا همه را فراموش کرده اید کلیدی

هنگامی که مش سپر آسیب دیده است، با فرکانس بالا امواج الکترومغناطیسی بر روی وسیله نقلیه با عملکرد طبیعی از سنسور سرعت چرخ دخالت خواهد کرد، و در نتیجه شکست ABS یا نقص. سیستم خود تشخیص خواهد زنگ را صادر کند. تعمیر نقطه گسل، روشن کد خطا، تست همه چیز طبیعی است، عیب یابی.

تویوتا تعمیر مشکل