سدان تویوتا کمری با مسافت پیموده شده در حدود 95000 کیلومتر است. این خودرو ظاهر علائم زنگ سیستم ABS .
تشخیص عیب:
اول، کدهای خطا در فاصله 31 (جلو سمت راست سنسور سرعت چرخ)، 32 (جلو سنسور
سرعت چرخ سمت چپ)، 33 (سنسور سرعت چرخ عقب سمت راست)، 34 (سنسور سرعت چرخ
عقب سمت چپ). تجزیه و تحلیل
معتقد است که این امکان را که چهار سنسور سرعت چرخ و خطوط مرتبط با آنها
آسیب دیده یا معیوب در همان زمان بسیار کوچک است. نکته شکست ممکن است که ECU معیوب و یا دخالت است.
تویوتا تیس Techstream نرم افزار دانلود رایگان
از آنجا که دیگر سیستم های کنترل خودرو درستی کار نکند، احتمال شکست ECU نیز کوچک است. در نهایت، نقطه گسل در تداخل الکترومغناطیسی قفل شده است. پس از جستجو، مشخص شد که محافظ کابل از سنسور سرعت چرخ به شدت نا نداشتم. از
آنجا که سنسور ABS خودرو از نوع الکترومغناطیسی، ولتاژ سیگنال تولید شده
در طول عملیات در منطقه کم سرعت بسیار ضعیف است، و ABS نیاز به ولتاژ
سیگنال با حساسیت بالا برای تنظیم مقدار نیروی ترمز چرخ از طریق ECU. به منظور اطمینان از صحت سیگنال، یک مش سپر است در سنسور سرعت چرخ ارائه شده است.
برنامه نویسی تویوتا همه را فراموش کرده اید کلیدی
هنگامی که مش سپر آسیب دیده است، با فرکانس بالا امواج الکترومغناطیسی بر
روی وسیله نقلیه با عملکرد طبیعی از سنسور سرعت چرخ دخالت خواهد کرد، و در
نتیجه شکست ABS یا نقص. سیستم خود تشخیص خواهد زنگ را صادر کند. تعمیر نقطه گسل، روشن کد خطا، تست همه چیز طبیعی است، عیب یابی.
تویوتا تعمیر مشکل