Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

برنامه یک کلید برای VW جتا 2010

 پس از چندین تلاش کلید برنامه نویسی ماشین شکست خورده، من به تازگی موفقیت یک کلید جدید برای جتا 2010 برنامه ریزی کنید. اینجا من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن تجربه من و امیدواریم که این کمک بزرگی است برای صاحبان جتا به برنامه کلید ماشین خود را. کد PIN راست، یک: سه چیز شما نیاز وجود دارد کلید برنامه نویس ماشین و یک کلید خالی است. قدم 1: دریافت کد PIN خود را معمولا شما می توانید کد PIN در ماشین و یا در کتاب دستی پیدا بسیاری از رانندگان، از جمله من، این در واقع نمی دانند. پس از من استفاده از یک ماشین حساب پین کد (HMM، باید برای هر مکانیک) برای دریافت کد، یک مکانیک در این نزدیکی هست به من گفت کد امنیتی را در کتاب دستی نوشته شده بود! خوب، حداقل آن را ثابت کد PIN من درست بود. مرحله 2: یک برنامه نویس کلیدی VW















همانطور که همه ما می دانیم، برنامه نویسان کلید خودرو در بازار برای VW کاملا خوب است. ابزار مانند X431، VAS 5053، VAS 5054A همه در دسترس هستند. اما برای 2010 جتا من در سراسر آمد، تنها ابزار من می توانم استفاده VAS 5054A بود. بنابراین من خریداری یک VAS 5054A، آن را مورد آزمایش، و آن را کار کرده است.



مرحله 3: یک کلید خالی

خرید یک کلید خالی با تراشه مناسب مدل خودرو است. در اغلب شرایط، خالی 2010 جتا هزینه از $ 45 تا $ 100 در مغازه های مختلف.



گام 4: برنامه جایگزینی


شروع ابزار تشخیصی VAS 5054A ، آن را نصب، کد PIN را وارد کنید، و سپس شما یک جایگزین جدید ایجاد کنید. من یک کلید جدید ساخته شده و سپس آن را بر روی ماشین تست شده است. وقتی که من جایگزینی درج شده است، نور اندازد خاموش است. این بدان معنی است کلید می تواند موفقیت برنامه ریزی شده بود.


در اینجا اطلاعات مفید بیشتر در مورد خودکار هستند ABS ، DPF ، SRS ، SAS ، TPMS مقاله است.


از تعمیرگاه خودرو تکنسین صفحه اصلی ، ارسال چگونه به برنامه یک کلید برای