نحوه تعمیرات سنسور سرعت خودروی
مزدا 3 P0500 Trouble Mazda 3 پس از برطرف شدن شرایط زیر ، سیگنال سرعت خودرو وارد نمی شود و 4.5 ثانیه یا بیشتر از آن گذشته است.
Mazda EPC2 11.2019 قطعات کاتالوگ عمومی بارگیری
- سوئیچ برد D ، یا M محدوده ON
- موقعیت P و N از سوئیچ TR خاموش
- دمای خنک کننده موتور 60 درجه سانتیگراد {140 ° F} یا بیشتر
- سرعت توربین 1.500 دور در دقیقه یا بیشتر
توجه به پشتیبانی تشخیصی:
• این یک مانیتور مداوم (CCM) است.
• اگر PCM وضعیت نقص فوق را در دو چرخه درایو متوالی یا در یک چرخه درایو
تشخیص دهد ، MIL روشن می شود در حالی که DTC برای همان نقص در PCM ذخیره
شده است.
• اگر PCM در اولین چرخه درایو ، وضعیت فوق را تشخیص دهد ، کد PENDING در دسترس است.
• داده های فریم انجماد در دسترس است.
• چراغ هشدار AT روشن می شود.
• DTC در حافظه PCM ذخیره می شود.
این پست به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از نرم افزار HINO DX2 برای اندازه گیری بازی پایان میل بادامک برای HINO Motors W04D استفاده کنید.
Hino Diagnostic Explorer DX2 & Reprog Manager 3.1.6
روشهای بارگیری رایگان :
1. اندازه گیری بازی انتهای میل بادامک را روی انتهای درایو میل سوار سوار کنید و حتما "B" را محکم کنید.
ابزار ویژه: سنج سنج Play Play سنج (09512-1150)
2. با چرخاندن "A" ، یک فاصله حدود 1 میلی متر (0.04in)
بین "A" و پوشش یاتاقان ایجاد کنید.
3. به آرامی انتهای "B" 3 یا 4 بار را با یک چکش پلاستیکی بزنید.
4. "A" را به آرامی محکم کنید تا در تماس با خرس قرار بگیرد.
پوشش داخل
5- به راحتی 3 یا 4 بار چکش پلاستیکی فرماندار میل بادامک را بزنید.
6. به آرامی "A" را بچرخانید تا با پوشش یاتاقان در تماس باشید ، سپس ترخیص را بخوانید.
استاندارد مونتاژ: 0.03-0.05 میلی متر (0.0012-0.0019in)
محدودیت سرویس : 0.10 میلی متر ( 0.004 اینچ)
7. اگر مشخصات آن برآورده نشده است ، در قسمت درایو میل بادامک از صفحات مناسب استفاده کنید.
2020 HINO Diagnostic eXplorer II HINO DX2
حذف TAPPET ASSEMBLY ،
1. با استفاده از گیره غلتک tappet ، tappet را فشار داده و ناپیوسته را حذف کنید.
ابزار ویژه: گیره غلتکی Tappet (09512-1130)
2. شیر را از طریق سوراخ برش میل بادامک بردارید.
ابزار ویژه: Tappet Clamp (09512-1120)
حذف یاتاقان TAPER از CAMSHAFT را حذف کنید.
1. یاطاقان مخروطی را از انتهای درایو میل بادامک جدا کنید.
ابزار ویژه: یاتاقان یاتاقان (09510-1160)
2. از راهنما برای برداشتن یاتاقان در سمت فرماندار استفاده کنید.
3. از کشنده مسابقه بیرونی استفاده کنید تا مسابقه بیرونی را در پوشش یاتاقان بکشید.
ابزار ویژه: Outer Race Puller (09512-1430)
نصب میله های پلاگین را نصب کنید.
1. قبل از نصب بشکه های پیستون باید از بشکه های پیستون و پیستون ها برای سایش ، خراش یا تغییر رنگ بازرسی کنید.
2.
قایق را به حدود 60 بپیچانید. پیوندگر را به طور تقریبی 10 تا 15 میلی متر
بکشید و آن را رها کنید تا ببینید آیا صاف از وزن خودش کم می کند یا خیر.
3. شکاف اولونگر را با پین ضربه محکم و ناگهانی پمپ تزریق مطابقت دهید.
http://www.car-auto-repair.com
.
خدمات نصب و راه اندازی نرم افزار تشخیصی GIS5 2019 آلیسون + GEN5
1. نصب
شش پیچ و مهره نگهدارنده پوشش PTO یا Power Take Off را به هر کدام که
مجهز باشد ، در سمت راست انتقال همانطور که در شکل 43 نشان داده شده است ،
نصب کنید. به یک نشان داده شده در شکل 43 ، بر روی سطح PTO ، برای استفاده
از پایه فیکسچر نیمکت. احتراق: به دلیل جرم و وزن این واحد ، احساس می کنیم
که لازم است از فیکسچر نگهدارنده نشان داده شده در شکل 43 استفاده شود.
پایه فیکسچر یا در یک پایه مخصوص چرخش مناسب.
3. با استفاده از یک بالابر مناسب ، گیربکس را بلند کرده و در پایه فیکسچر یا پایه مخصوص چرخش نصب کنید.
4- در صورت قفل شدن مونتاژ انتقال ، در صفحه ای که رو به پایین قرار دارد ،
مبدل را با بیرون کشیدن مستقیم از آن خارج کنید (شکل 44 را ببینید).
احتراق: این مبدل گشتاور وزنی در حدود 60 پوند دارد ، بنابراین احتیاط
کنید.
5- سنسور سرعت موتور ، سنسور سرعت توربین و سنسور سرعت خروجی را همانطور که در شکل 45 نشان داده شده است حذف کنید.
توجه: سنسور سرعت موتور در صورت مجهز بودن ، سنسور سرعت توربین و سنسور
سرعت خروجی در مدل های 2WD همه یکسان هستند شماره (نگاه کنید به شکل 45).
6. حلقه های "O" را از بین سنسورهای 3 سرعت بردارید و دور بیندازید (شکل 45 را ببینید).
7. همانطور که در شکل 45 نشان داده شده است ، سوئیچ Backup-Up Neutral
Start را از طرف قسمت پرونده جدا کنید. نکته: Switch NSBU دقیقاً مشابه
سوئیچ 4L60-E است (شکل 45 را ببینید).