Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

نحوه استفاده از Caterpillar ET برای مشاهده کدهای تشخیصی ثبت شده

تابع Logged Diagnostic Codes فهرستی از کدهای تشخیصی ثبت شده توسط ECM را ارائه می دهد. این کدها شبیه کدهای تشخیصی فعال هستند، با این تفاوت که کدهای نمایش داده شده در طول زمان به جای وقوع آنها ثبت شده اند. 

 

مطالب مرتبط:

دانلود رایگان نرم افزار کاترپیلار ET 2023C 2019C 2018A Electronic Technician

آداپتور CAT 3 ET4 478-0235 آداپتور تشخیصی با کیفیت بالا

دانلود رایگان راهنمای کامل EPC+Service Caterpillar SIS 2021 2019 2018

ماشین حساب 18 رقمی رمز کارخانه کاترپیلار
 

دسترسی
برای اجرای عملکرد Logged Diagnostic Codes، "Logged Diagnostic Codes" را از منوی Diagnostics انتخاب کنید. کلید F4 را فشار دهید (اگر کلیدهای عملکرد پیش فرض تنظیم شده باشند). روی نماد Logged Diagnostic Codes در نوار ابزار (در صورت تنظیم پیش فرض) کلیک کنید.
 

طرح‌بندی صفحه
صفحه کدهای تشخیصی ثبت‌شده دارای قسمت‌های زیر است:
ناحیه نمایش ناحیه

نمایش شامل ستون‌های زیر است: کد - اعدادی که برای شناسایی کدهای تشخیصی استفاده می‌شوند.
توضیحات - توضیح مختصری از مشکل شناسایی شده توسط کد.
Occ. – تعداد دفعاتی را که مشکل رخ داده است فهرست می کند
اولین – اولین ساعت سرویس سنج که مشکل رخ داده است
آخرین – آخرین ساعت سرویس سنج که مشکل رخ داده است

کدها به صورت زمانی توسط آخرین ساعت سنج سرویس نمایش داده می شوند.

توجه: برای برخی از محصولات، ساعت ساعت واقعی (RTC) و ساعت سرویس سنج (SHM) هر دو در دسترس هستند و به صورت: First RTC، Last RTC، First SHM و Last SHM نمایش داده می شوند.

توجه: برای برخی از محصولات، ستون های Occ.، First یا Last ممکن است نمایش داده نشوند.

نام ECM به عنوان یک دسته در بالای لیست کد(های) تشخیصی آن نمایش داده می شود. برای برخی از محصولات، ساعت تشخیصی ECM در همان خط نمایش داده می شود. این ساعت ها نشان دهنده زمانی است که ECM وصل شده و کار می کند. این زمان ممکن است بر حسب ساعت، دقیقه و ثانیه نمایش داده شود.
شامل چک باکس همه ECM ها

هنگامی که چک باکس "Include All ECMs" انتخاب می شود، کدهای فعال از همه ECM های فعال بازیابی و نمایش داده می شوند. این کدها بر اساس ECM که کد از آن بازیابی شده است گروه بندی می شوند. اگر یک ECM از یک ستون خاص پشتیبانی می کند، صفحه یک فضای خالی در ناحیه ستون ECM نشان می دهد که از اطلاعات هدر ستون پشتیبانی نمی کند. چک باکس "شامل همه ECM ها" زمانی که یک ECM منفرد در پیوند داده شناسایی شود غیرفعال می شود. 


دکمه‌ها پاک کردن - با کلیک کردن، این دکمه کد تشخیصی ثبت‌شده انتخاب‌شده را پاک می‌کند.
پاک کردن همه - با کلیک کردن، همه کدهای تشخیصی ثبت شده و همه کدهای رویداد ثبت شده به طور همزمان پاک می شوند. اگر بیش از یک ECM در پیوند داده موجود باشد، همه کدهای تشخیصی و رویداد ثبت شده ممکن است در پیوند داده یا فقط از ECM فعلی پاک شوند. 


کد عیب‌یابی – هنگامی که روش‌های تشخیصی برای کد انتخاب‌شده در دسترس هستند، با کلیک بر روی این دکمه، کاربر به وب‌سایت عیب‌یابی مبتنی بر مؤلفه متصل می‌شود. از آنجا، کاربر می تواند برای اطلاعات بیشتر به پیوندهای SIS دسترسی داشته باشد.
عیب‌یابی علامت - هنگامی که روش‌های تشخیصی برای کد انتخاب‌شده در دسترس هستند، با کلیک کردن روی این دکمه، کاربر به وب‌سایت عیب‌یابی مبتنی بر مؤلفه متصل می‌شود. از آنجا، کاربر می تواند بر اساس توضیحات ارائه شده در ستون توضیحات، به اطلاعات بیشتر در مورد علائم دسترسی پیدا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.