Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

2017.12 نرم افزار BMW ICOM ... اینجا ماشین تعمیر خودرو سهم در downlink.

 نرم افزار BMW ICOM ... اینجا ماشین تعمیر خودرو سهم در downlink.

دانلود ISTA-D 4.08.12 ISTA-P 3.63.0.400


نسخه رایگان:
BMW_ISPI_ISTA-P_DAT_3.63.0.400.istap
BMW_ISPI_ISTA-P_SYS_3.63.0.400.exe
https://mega.nz/#F!5pIW1DyY!jYoL2TxwI1WyWfuudfN4nA
BMW رین گولد ISTA 4.07.22 / 4.03.21 دانلود WIN7 / WIN8 / Win10
تست شده نسخه:
نسخه: 2017.12 BMW ICOM نرم افزار

ISTA-D 4.08.12 ISTA-P 3.63.0.400 با BMW ETK، BMW KSD و بی ام و مهندس نرم افزار (INPA، NCS، WinKFP، E-SYS 4.08.12، E-SYS به علاوه 4.08.12، tool32 61.5، ب ام و FSC ژنراتور کد، Dr.gini B020، BMW AiCoder

تست شده با BMW ICOM، ICOM A2، A3 ICOM، ICOM A3 PRO +: کار

چند زبان در دسترس در تشخیص، برنامه نویسی و TIS مدار نمودار: انگلیسی ، آلمانی، اسپانیایی، روسی، چینی ساده شده
BMW دانلود نرم افزار

مورد نیاز لپ تاپ:

پردازنده دو هسته ای، بهتر بالا I3؛ بیش از 4G حافظه

توصیه لپ تاپ:


شما adivised به استفاده از لپ تاپ Lenovo ThinkPad: T61، T400، T410، T420، T430، X61، X200، X201، X220 X230 و لپ تاپ دیگر با چیپ اینتل، مانند I3 I5 / سری I7. 

بنز C320 AC / تهویه مطبوع راهنمای تعمیرات مشکل

سوال:

سلام به همگی ... من یک C320 2003 و این مشکل برای برخی از زمان و به دنبال برخی از کمک داشته اند. هنگامی که من برای اولین بار شروع به ماشین من AC تنها هوای گرم خواهد ضربه. من به تازگی در فر کم بود و صدای خش خش صدا پس از آن به مقدار زیاد به مورد 45lbs سنج-حداکثر سبز عنوان شده است. پیش از شارژ کردن آن را در وسط محدوده سبز بود که چرا من آن را در حداکثر قرار داده تا. به هر حال این پس از رانندگی آن را برای برخی از زمان بود و در حالی که سرد آن را منفجر در دور آرام و فشار بر اب و هوای کنترل دایاگ # 7 ثابت باقی مانده است.





روز بعد من شروع به ماشین من و قطری # 7 نشان داد حدود 30. قرار دادن سنج و آن را نشان داد بسیار بالا است. خوب نمیفهمد آن کار می کرد شب قبل تا آن رانندگی کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. قبل از من عامل temp ماشین گرم من را تماشا تعداد نوسان و افت در حالی که من رانندگی و سپس می زمانی که من در در دور آرام در حال حرکت است. آن را به کمپرسور AC در پا زدن هنگامی که به آن رسیده 31ish رها کردن فشار به حدود 29 پس از آن پشت پا زدن و چرخه مانند که تا من شروع به رانندگی کنید.

بعد که ماشین گرم به درجه حرارت نرمال به نظر می رسید خواندن بر روی کنترل آب و هوایی می بالای 20 بروند و در حالی که رانندگی به 10 رفت.

آیا چیزی است که باعث می شود که فشار به افزایش زمانی که ماشین در رانندگی وجود دارد؟ من مطمئن هستم اگر آن را به طور مستقیم به درجه حرارت از موتور های همبسته اما به نظر می رسد بهتر زمانی که خودرو گرم است.

آخرین Elsawin 6.0 5.3 نرم افزار رایگان دانلود

JLR SDD V151 نرم افزار رایگان دانلود

DDDL 8.03 + درپشتی KG + فعال رایگان دانلود


نرم افزار خودکار بیشتر مفید، لطفا دانلود نرم افزار خودکار
در اینجا قرائت از آب و هوایی هستند. نمی دانم چگونه به جلو و هر کدهای خطا اما هیچ کدام در MB STAR DAS.


راه حل:

اگر شما استفاده می شود که کیت DIY خود را فر کمک نمی آن را به یک فروشگاه که در آن آنها را به تجهیزات مناسب را به سرویس آن سیستم است. شما می توانید یک خط ضربه شارژ بیش از اندازه آن است.
به نظر می رسد که کم آن اگر کمپرسور لگد زدن وجود دارد ممکن است به اندازه کافی در سیستم برای فشرده سازی نمی شود.
در حالت ایده آل تجهیزات AC خواهد خوانش دقیق برای فشار psi را و ببینید که از نشتی وجود دارد.
در صورتی که به اندازه کافی در سیستم وجود دارد و کمپرسور است لگد زدن روشن و خاموش غیر طبیعی پس از آن کمپرسور از بیرون رفتن.
حال این موضوع در AMG من و من با تکنولوژی 2cents هستم بنابراین فقط.

فشار در کندانسور گرفتن تا 30bar هشدار دهنده بیتی است. است که قطعا چیزی اشتباه وجود دارد، آیا نیست اضافه کنم گاز! شارژ با فشار به تنهایی برای مدل های با یک کمپرسور متغیر بسیار دشوار است. شما به احتمال زیاد سیستم که به فشارهای بسیار بالا بیش از حد شارژ شده است. من به شما پیشنهاد آن را تخلیه، vac'd پایین و شارژ به درستی. اگر مشکل ادامه سپس شما ممکن است یک شیر TX چسبیده اند.
سوال:

سلام به همگی ... من یک C320 2003 و این مشکل برای برخی از زمان و به دنبال برخی از کمک داشته اند. هنگامی که من برای اولین بار شروع به ماشین من AC تنها هوای گرم خواهد ضربه. من به تازگی در فر کم بود و صدای خش خش صدا پس از آن به مقدار زیاد به مورد 45lbs سنج-حداکثر سبز عنوان شده است. پیش از شارژ کردن آن را در وسط محدوده سبز بود که چرا من آن را در حداکثر قرار داده تا. به هر حال این پس از رانندگی آن را برای برخی از زمان بود و در حالی که سرد آن را منفجر در دور آرام و فشار بر اب و هوای کنترل دایاگ # 7 ثابت باقی مانده است.





روز بعد من شروع به ماشین من و قطری # 7 نشان داد حدود 30. قرار دادن سنج و آن را نشان داد بسیار بالا است. خوب نمیفهمد آن کار می کرد شب قبل تا آن رانندگی کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. قبل از من عامل temp ماشین گرم من را تماشا تعداد نوسان و افت در حالی که من رانندگی و سپس می زمانی که من در در دور آرام در حال حرکت است. آن را به کمپرسور AC در پا زدن هنگامی که به آن رسیده 31ish رها کردن فشار به حدود 29 پس از آن پشت پا زدن و چرخه مانند که تا من شروع به رانندگی کنید.

بعد که ماشین گرم به درجه حرارت نرمال به نظر می رسید خواندن بر روی کنترل آب و هوایی می بالای 20 بروند و در حالی که رانندگی به 10 رفت.

آیا چیزی است که باعث می شود که فشار به افزایش زمانی که ماشین در رانندگی وجود دارد؟ من مطمئن هستم اگر آن را به طور مستقیم به درجه حرارت از موتور های همبسته اما به نظر می رسد بهتر زمانی که خودرو گرم است.

آخرین Elsawin 6.0 5.3 نرم افزار رایگان دانلود

JLR SDD V151 نرم افزار رایگان دانلود

DDDL 8.03 + درپشتی KG + فعال رایگان دانلود

نرم افزار خودکار بیشتر مفید، لطفا دانلود نرم افزار خودکار
در اینجا قرائت از آب و هوایی هستند. نمی دانم چگونه به جلو و هر کدهای خطا اما هیچ کدام در MB STAR DAS.


راه حل:

اگر شما استفاده می شود که کیت DIY خود را فر کمک نمی آن را به یک فروشگاه که در آن آنها را به تجهیزات مناسب را به سرویس آن سیستم است. شما می توانید یک خط ضربه شارژ بیش از اندازه آن است.
به نظر می رسد که کم آن اگر کمپرسور لگد زدن وجود دارد ممکن است به اندازه کافی در سیستم برای فشرده سازی نمی شود.
در حالت ایده آل تجهیزات AC خواهد خوانش دقیق برای فشار psi را و ببینید که از نشتی وجود دارد.
در صورتی که به اندازه کافی در سیستم وجود دارد و کمپرسور است لگد زدن روشن و خاموش غیر طبیعی پس از آن کمپرسور از بیرون رفتن.
حال این موضوع در AMG من و من با تکنولوژی 2cents هستم بنابراین فقط.

فشار در کندانسور گرفتن تا 30bar هشدار دهنده بیتی است. است که قطعا چیزی اشتباه وجود دارد، آیا نیست اضافه کنم گاز! شارژ با فشار به تنهایی برای مدل های با یک کمپرسور متغیر بسیار دشوار است. شما به احتمال زیاد سیستم که به فشارهای بسیار بالا بیش از حد شارژ شده است. من به شما پیشنهاد آن را تخلیه، vac'd پایین و شارژ