Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

نحوه تعویض مجدد تنظیم کننده دمای آب سیستم خنک کننده برای موتور Caterpillar C11

Caterpillar C11 نشان می دهد.

Caterpillar SIS 2020 2019 کامل دستی EPC + بارگیری رایگان کتاب

قبل از خراب شدن تنظیم کننده دمای آب ، تنظیم کننده دمای آب را تعویض کنید. این یک روش نگهداری پیشگیرانه توصیه شده است.


تعویض تنظیم کننده دمای آب کاترپیلار ، احتمال وقفه برنامه ریزی نشده را کاهش می دهد.

Caterpillar ET 2020B نرم افزار تکنسین الکترونیکی بارگیری رایگان


یک تنظیم کننده دمای آب که در وضعیت نیمه باز از کار می افتد ، می تواند باعث گرم شدن بیش از حد موتور و یا بیش از حد خنک شدن آن شود.


تنظیم کننده دمای آب که در وضعیت بسته از کار بیفتد می تواند باعث گرم شدن بیش از حد شود. بیش از حد گرم شدن بیش از حد می تواند منجر به ترک خوردگی سر سیلندر یا مشکلات تشنج پیستون شود.


تنظیم کننده دمای آب که در موقعیت باز از کار بیفتد باعث می شود که در حین کار با بار جزئی ، دمای کارکرد موتور کم شود. دمای پایین کارکرد موتور هنگام بارهای جزئی می تواند باعث تجمع بیش از حد کربن در داخل سیلندرها شود. این تجمع بیش از حد کربن می تواند منجر به سایش سریع حلقه های پیستون و سایش آستر سیلندر شود


CAT ET 2020C & 2019C بارگیری کامل سرویس


عدم تعویض تنظیم کننده دمای آب Caterpillar به طور منظم و منظم می تواند باعث آسیب شدید موتور شود.
موتورهای کاترپیلار دارای یک سیستم خنک کننده با طرح شنت هستند و نیاز به کارکردن موتور با تنظیم کننده دمای آب دارند.
اگر تنظیم کننده دمای آب به اشتباه نصب شده باشد ، ممکن است موتور بیش از حد گرم شود و باعث آسیب دیدگی سر سیلندر شود. اطمینان حاصل کنید که تنظیم کننده جدید دمای آب در موقعیت اصلی نصب شده است. اطمینان حاصل کنید که سوراخ دریچه تنظیم کننده دمای آب باز است.
از مواد واشر مایع روی واشر یا سطح سر سیلندر استفاده نکنید.
برای مراحل تعویض تنظیم کننده دمای آب به دفترچه راهنمای خدمات مراجعه کنید یا با نمایندگی کاترپیلار مشورت کنید.
توجه داشته باشید: اگر فقط تنظیم کننده های درجه حرارت آب تعویض شده اند ، مایع خنک کننده را از سیستم خنک کننده به سطحی خارج کنید که زیر محفظه تنظیم کننده دمای آب باشد.

بارگیری نرم افزار CAT SIS Caterpillar SIS EPC

نحوه انجام ABS Bleed برای GM Chevrolet Avio

این روش دریچه های سیستم را چرخانده و پمپ را به منظور پاکسازی هوا از مدارهای ثانویه که معمولاً هنگام کار با ترمز پایه و خونریزی عادی خاموش است ، به کار می اندازد. روش مشکوک به خونریزی در مواردی که مشکوک به مصرف هوا در مدارهای ثانویه باشد ، یا هنگامی که BPMV جایگزین شده باشد ، توصیه می شود.

خدمات بارگیری و نصب General Motor GNA و GMIO EPC


احتیاط روش خودکار خونریزی : ممکن است در هر زمان از مراحل با فشار دادن دکمه EXIT روش خودکار خونریزی خاتمه یابد. دیگر هیچ ابزاری برای اسکن ابزار مربوط به روش Auto Bleed داده نمی شود. پس از خارج شدن از روش خونریزی ، مطابق دستورالعمل های سازنده ، فشار خون را کاهش داده و تجهیزات خونریزی را قطع کنید. عدم کاهش صحیح فشار ممکن است باعث ریختن روغن ترمز شود که باعث آسیب رساندن به اجزا و سطوح رنگ شده می شود.
1. وسیله نقلیه را بر روی تکیه گاه مناسب بلند کنید. به بلند کردن و جک زدن وسیله نقلیه مراجعه کنید.
2. هر چهار مجموعه تایر و چرخ را بردارید. به برداشتن و نصب لاستیک و چرخ مراجعه کنید.
3. سیستم ترمز را از نظر نشت و آسیب دیدگی بررسی کنید. رجوع به لوله ترمز و شیلنگ شود
بازرسی یا علائم - ترمزهای هیدرولیکی. در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید.
4. وضعیت شارژ باتری را بررسی کنید. به بازرسی / آزمایش باتری مراجعه کنید.
5. یک ابزار اسکن نصب کنید.
6. با موتور خاموش ، اشتعال را روشن کنید.
7. با ابزار اسکن ، ارتباطات خود را با EBCM برقرار کنید. توابع ویژه را انتخاب کنید.
از منوی توابع ویژه گزینه Automated Bleed را انتخاب کنید .
8- سیستم ترمز پایه را خونریزی کنید. به خونریزی سیستم ترمز هیدرولیک مراجعه کنید.
9. دستورالعمل های ابزار اسکن را تا رسیدن به ارتفاع دلخواه پدال ترمز دنبال کنید.
10. اگر روش خونریزی سقط شود ، سو mal عملکرد وجود دارد. مراحل زیر را قبل از شروع مجدد روش خونریزی انجام دهید:
• در صورت شناسایی DTC ، به لیست کد عیب یابی (DTC) مراجعه کنید - وسیله نقلیه و DTC مناسب را تشخیص دهید.
• اگر پدال ترمز احساس اسفنجی می کند ، دوباره روش معمول ترمزگیری ترمز را انجام دهید.
11. هنگامی که ارتفاع پدال مورد نظر حاصل شد ، برای بررسی استحکام ، پدال ترمز را فشار دهید.
12. ابزار اسکن را بردارید.
13. مجموعه لاستیک و چرخ را نصب کنید. به برداشتن و نصب لاستیک و چرخ مراجعه کنید.
14. سطح روغن ترمز را بررسی کنید.
15. جاده را هنگام بررسی اینکه پدال بالا و محکم است ، آزمایش کنید.

جنرال موتورز 2021 2020 GM LAAM EPC بارگیری رایگان

نحوه حذف رادیاتور برای CLARK Forklift C500

این نشان می دهد آموزش شما را راهنمایی در مورد چگونگی حذف رادیاتور برای کلارک لیفتراک C500.If شما نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد کلارک خدمات تعمیر لیفتراک، pelase برای اشاره کلارک لودر کارگاه خدمات دستی 2020 دانلود

 

 مطالب مرتبط:

2020 Clark ForkLift Parts Pro Plus EPC V500 V444 + KG بارگیری رایگان 

 

روش های حذف رادیاتور برای CLARK Forklift C500

1. سعی نکنید رادیاتور را هنگام گرم شدن موتور جدا کنید. منتظر بمانید تا سیستم کاملاً خنک شود.

خطر:

در هنگام گرم بودن رادیاتور درپوش رادیاتور را جدا نکنید. بخار رادیاتور باعث سوختگی شدید می شود. 


2. کوره کاپوت و ضد وزنه را بردارید.

3. فن خنک کننده موتور را از بین ببرید و بردارید.
4. یک ظرف بزرگ تخلیه که حداقل ظرفیت آن 25.5 لیتر [25.5 لیتر] است ، زیر رادیاتور قرار دهید و درپوش رادیاتور را بردارید. خروس تخلیه رادیاتور و رادیاتور را باز کنید.

5- گیره های شلنگ را شل کرده و شیلنگ ها را از موتور خارج کنید.
6. براکت رادیاتور را به پیچ و مهره های قاب بردارید و رادیاتور را از کامیون بلند کنید.
7. سیستم خنک کننده را به ترتیب معکوس و دوباره پر کنید با مخلوط 50/50 محافظ آلومینیوم ، اتیلن گلیکول با فرمول کم سیلیکات و آب نرم (یا مقطر).
توجه: رادیاتور را به آرامی پر کنید تا هوا خارج شود.
سیستم خنک کننده مجهز به سیستم ضد هواسازی است. این شامل یک روش سوپاپ است که باعث می شود هوای موتور هنگام پر کردن مجدد به مخزن بالای رادیاتور برود.

دانلود کتابچه راهنمای خدمات کارگاه لیفتراک کلارک 2020

Clark Forklift Parts Pro Plus EPC V500 04.2020 بارگیری و نصب