Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

چگونه به استفاده از دلفی DS150E بررسی مسافت پیموده شده واقعی برای رنو منظره III 2010

کل مسافت پیموده شده از یک ماشین عامل مرجع اصلی برای قضاوت یک قیمت ماشین استفاده می شود، اما کل مسافت پیموده شده خواهد شد فروشندگان ماشین تغییر برای رسیدن به یک قیمت خوب. چگونه تعداد کل واقعی از اتومبیل ما می دانیم؟ امروز من به اشتراک گذاری چگونه به استفاده از DS150E دلفی برای دیدن مسافت پیموده شده واقعی از ماشین. در اینجا ما را رنو منظره III 2010 به عنوان مثال.





آماده سازی:

راهنمای: چگونه به نصب دلفی DS150E 2015.R3 نرم افزار
AUTOCOM دلفی DS150E ماشین و کامیون نرم افزار رایگان دانلود



روش:

سخت افزار اتصال CDP به وسیله نقلیه توسط پورت OBD، اجرا دلفی DS150E نرم افزار

نام تجاری خودرو: رنو، مدل: منظره III، سال مدل: 2010

نوع سیستم: دیزل، موتور کد: K9K 1.5L، سیستم: تشخیص

گیربکس: اتوماتیک /

برای ادامه کلیک کنید "OBD" را فشار دهید

آن را به "اتصال" اطلاعات نشان می دهد، بر روی "OK" را به ادامه

کلیک کنید "داده های زمان واقعی" را فشار دهید


کلیک کنید "لیست داده" منوی کشویی برای انتخاب "داده های لیست 39"


حالا شما می توانید اطلاعات مسافت پیموده شده واقعی اینجا را ببینید.

سوبارو FreeSSM V1.2.5 رابط فیدبک و ضوابط

در اینجا من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن بازخورد مشتری در سوبارو FeeSSM کابل OBD V1.2.5.

تجربه من تا کنون. . .
وصل کردم کابل USB به لپ تاپ در حال اجرا ویندوز 7 سیستم - آن به رسمیت شناخته کابل. سپس بر روی FreeSSM تبدیل شده است، و به تنظیمات رفت. این قبلا به پورت سریال COM3 تنظیم شده است.
من پس از آن متصل کابل OBD سوبارو ، تبدیل احتراق در، و انتخاب "تست های تشخیصی رابط". این شکست خورده است. من سعی کردم دوباره، و دوباره آن را شکست خورده است. من خاموش احتراق و FreeSSM (که ظاهرا تا آویزان کردم و متوقف پاسخ آن زمان برخی از زمان برای آن به بستن) بسته شده است.
دفعه بعد، من باز نرم افزار V1.2.5 FreeSSM، کلیک بر روی تست تشخیصی رابط، و یک پنجره ظهور تا درخواست برای اتصال کانکتور OBD را روشن کنید و جرقه زنی به در، که من. سپس من "شروع" کلیک در پنجره کوچک، و آزمون با موفقیت انجام شد.

FreeSSM به ECM و TCM وارد بدون دردسر و بدون کد پیدا شده است. (همچنین ذکر شده کروز کنترل، و بازدارنده، با یک علامت تیک سبز، در سمت چپ.)


"تنظیمات" و "آزمایش سیستم" و غیره همه آمد ... با این حال، زمانی که من به ECM "بلوک های اندازه گیری" رفت، من در صفحه اصلی (شبکه که در آن بلوک به ذکر شده)، اما هیچ لیستی از بلوک به انتخاب کردم. در زمان چند لحظه از فکر و من روی علامت + سبز در buttom کلیک - تا ظهور لیست. همین کار را برای TCM.
تا کنون خیلی خوب. من شروع به موتور نیست، اما چند TCM بلوک، از جمله عنوان "موقعیت پدال٪" اندازه گیری انتخاب شده، خط و AWD چرخه، سرعت چرخ و غیره (هنگامی که بیش از یک انتخاب شده است، بالا / پایین دکمه در پایین آمده در، و یک بلوک انتخاب شده می تواند به بالا و پایین لیست.)
با چرخ دنده در P یا N، چرخه AWD در سطح 5٪ ثابت بود، اما در D یا R در 30 درصد بود. این تغییر نکرد که تغییر موقعیت پدال گاز است، هرچند که وظیفه خط چرخه خواندن بود پاسخ می دهند. مطمئن نیستم که چرا AWD درصد نداشت، شاید به این دلیل که موتور خاموش بود.
اندازه گیری شبکه بلوک را می توان برای نشان دادن ترکیبی از ارزش دقیقه، ارزش فعلی و ارزش حداکثر. min و max، ستون ها با روشن نمی دکمه های چپ دو (سه) در مرکز پایین انتخاب شده است. من را کشف نکرده که چه دکمه سوم می کند - به نظر می رسد حداکثر و حداقل، اما به نظر نمی رسد به انجام هر کاری زمانی که من در آن کلیک - هر کسی می تواند اعلام می چه می کند؟
برای به دست آوردن بلوک های اندازه گیری برای خواندن، "شروع" را فشار دهید در سمت چپ پایین استفاده شده است (همان برای متوقف کردن). تا آن زمان، وجود دارد فقط در شبکه شاهد.
نرخ تجدید نظر می رسد کاملا سریع - که من پیدا کردم پدال٪ خواندن تغییر حتی زمانی که من فکر می کردم که نگه داشتن پدال ثابت و تغییر آن به تقریبا "instanteously" زمانی که من عمدا منتقل پدال.

من به آن را در مدت کوتاهی دریافت کنید، وقتی که من می توانید ماشین را در جاده ها است. در ضمن من می خواستم به گزارش ورود کابل و راه اندازی.

http://blog.uobdii.com