Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

نحوه انجام خونریزی هوا برای بیل کوماتسو

این دستورالعمل راهنمای نحوه خونریزی آزمایش هوا برای بیل مکانیکی Komatsu را به شما نشان می دهد. و برای راهنمای تعمیر بیشتر به این قسمت مراجعه کنید: مجموعه کامل EPC Komatsu CSS

1. خونریزی هوا از پمپ هیدرولیک
1) بلیدر هوا را شل کنید (1) و بررسی کنید که روغن از طریق بلیدر هوا به بیرون خارج می شود.
2) پس از چکه شدن روغن ، دستگاه خونگیر هوا را محکم کنید (1).
3 دستگاه تخلیه کننده هوا: 7.8 - 9.8 نیوتن متر {0.8 - 1.0 کیلوگرم} a از آچار ضربه ای برای سفت کردن دستگاه پخش کننده هوا استفاده نکنید 


2. روشن کردن موتور هنگام روشن کردن موتور پس از انجام مرحله 1 ، سرعت آن را به مدت 10 دقیقه در دور آرام نگه دارید. 3. خونریزی هوا از سیلندر a اگر سیلندر تعویض شود ، قبل از اتصال تجهیزات کار ، هوا را از آن خون بگیرید. به طور خاص ، اگر سیلندر بوم به تجهیزات کار نصب شود ، به انتهای ضربه پایین نمی رود.
1) حدود 5 دقیقه موتور را در دور کم کار کنید.
2) در حالی که موتور را در دور کم کار می کنید ، رونق را 4 - 5 بار بالا و پایین کنید.
a میله پیستون را در حدود 100 میلی متر قبل از پایان هر ضربه متوقف کنید. روغن را تسکین ندهید.
3) در حین کارکردن موتور در دور غیرفعال ، مرحله 2 را انجام دهید).
4) در حالی که موتور را در دور کم کار می کنید ، میله پیستون را به انتهای ضربه حرکت دهید و
روغن را تسکین دهید.
5) مطابق مراحل 2) از سیلندر بازو و سیلندر سطل هوا را تخلیه کنید - 4).
Komatsu CSS Full Set 2018 2014 Parts Viwer بارگیری رایگان

4- خونریزی هوا از موتور چرخشی 1) کلید قفل تاب را "روشن" کنید و
موتور را در مدت 5 دور در دور کم کار کنید.
هوا خونریزی از موتور نوسان توسط اعمال فشار S-پورت. 2) درپوش بالایی موتور سوئیچ را بردارید ، شیلنگ (1) را از موتور چرخان جدا کرده و شیلنگ را با دوشاخه مسدود کنید. a از پلاگین زیر برای مسدود کردن شلنگ استفاده کنید. 07379-70628 (پلاگین 06) 3) موتور را در دور کم کار کنید و بررسی کنید روغن از آرنج خارج شود (2). a اگر روغن از آرنج خارج نشد ، مرحله 1) را دوباره انجام دهید. 4) شیلنگ (1) را در حالت عادی خود وصل کنید. 5. خونریزی هوا از موتور مسافرتی 1) درپوش موتور مسافرتی را برداشته و شیلنگ تخلیه موتور را جدا کنید (2).







2) موتور را در دور کم کار کنید و بررسی کنید که روغن از نوک پستان خارج می شود (3)

6. بررسی سطح روغن و شروع کار 1) موتور را روشن کرده ، سیلندر بازو و سیلندر سطل را به انتهای ضربه بکشید ،
تجهیزات کار را به زمین پایین آورده و موتور را متوقف کنید.

2) سطح روغن را با سنج (4) در قسمت عقب مخزن هیدرولیک بررسی کنید. -اگر سطح روغن زیر خط L باشد ، کافی نیست. اضافه کردن روغن. -سطح روغن با توجه به دمای روغن تغییر می کند. وقتی سطح روغن از محدوده استاندارد زیر خارج شد روغن اضافه کنید. هنگامی که دمای روغن 10 - 30 درجه سانتیگراد است: بین خط H و خط L هنگامی که دمای روغن 50 - 80 درجه سانتیگراد است: نزدیک خط H 

http://www.car-auto-repair.com
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.