Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

نحوه جدا کردن پمپ سوخت برای کامیون ISUZU سری N 4JJ1

این دستورالعمل به شما راهنمای نحوه حذف پمپ سوخت را برای کامیون موتور ISUZU N سری N Euro 4 4JJ1 نشان می دهد.

آماده سازی:

آداپتورهای کیت تشخیصی ISUZU

نرم افزار تشخیصی ISUZU G-IDSS

روش‌های نرم‌افزار تشخیصی ISUZU E-IDSS

:
از جمله داخل انژکتور، سوراخ‌ها و شکاف‌هایی که مسیرهای سوخت برای سیستم سوخت هستند، دارای پرداخت بسیار دقیقی هستند. بنابراین چون در صورت اختلاط مواد خارجی امکان آسیب وجود دارد پس از برداشتن قطعات و ... درپوش را بپوشانید تا از ورود مواد خارجی جلوگیری شود.


حذف
1. مایع خنک کننده را استخراج کنید.
2. مجرای ورودی هوا و شیلنگ را بردارید.
· کانکتور (1) سنسور تقویت کننده و گیره مهار را بردارید و سپس مجرای ورودی هوا را همراه با شلنگ جدا کنید.
1
3. درپوش موتور را بردارید.
· شیلنگ PCV را از مجرای خروجی پاک کننده هوا خارج کنید.
· درپوش فلر روغن را بردارید و درپوش موتور را بردارید.
4. تسمه محرک کمپرسور A/C را بردارید.
5. شلنگ بالایی رادیاتور را جدا کنید.
6. کانال هوا (مجرای هوای پاک کننده هوا-توربوشارژر) را خارج کنید.
7. پوشش نویز سمت چپ را بردارید.
· کانکتور مهاری رجیستر سقوط را جدا کرده و پوشش نویز را بردارید.
8. کمپرسور تهویه مطبوع را بردارید.
· کانکتور هارنس را از کمپرسور تهویه مطبوع خارج کنید.
· کمپرسور را از براکت کمپرسور کولر گازی خارج کنید. به همراه شیلنگ ها را با سیم به هر موقعیت مناسبی ببندید.
9. براکت کمپرسور A/C را بردارید.
10. براکت راهنمای فن سمت چپ (1) را بردارید.
11. لوله راهنمای سطح سنج روغن موتور را بردارید.
12. لوله نشتی (1) را بردارید.
13. لوله تغذیه سوخت (1) را بردارید.
توجه: از لوله تغذیه سوخت 14 مجدد استفاده نکنید
. شیلنگ سوخت (1) را بردارید.
· شیلنگ سوخت جدا شده را تمیز نگه دارید تا به آن نچسبد.
15. مهره آستین (1) لوله تزریق را از ریل مشترک خارج کنید.
توجه: از لوله تزریق مجدد استفاده نکنید
16. ریل مشترک و براکت ریل مشترک را بردارید.
توجه داشته باشید:
· واحد راه آهن مشترک را نگه دارید نه محدود کننده فشار یا سنسور فشار.
· مراقب باشید به کانکتور سنسور فشار آسیب نرسانید.
17. کانکتور مهار انژکتور (2) و شلنگ نشتی (1) را جدا کنید.
18. پوشش سرسیلندر را بردارید.
· براکت سنسور خلاء و براکت EVRV را از درپوش سرسیلندر جدا کنید.
توجه: با اتصال انژکتور به قسمت لبه مهر و موم روغن آسیب ندهید.
19. قرقره تنظیم کمپرسور A/C را بردارید.
20. رابط سنسور موقعیت میل بادامک (1) و کانکتور سنسور دمای مایع خنک کننده موتور (2) را جدا کنید.
افسانه
1. پوشش زنجیر تایم بالایی2. پوشش زنجیر تایم پایین
22. میل لنگ را در جهت جلو بچرخانید تا اولین پیستون سیلندر را با نقطه مرده بالای تراکم تراز کنید.
· موقعیت تراز TDC را با استفاده از یک آینه و غیره بررسی
کنید.


https://www.car-auto-repair.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.