Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

نحوه جوشکاری صحیح موتور پرکینز E66TA

روشهای مناسب جوشکاری برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ECM موتور ، سنسورها و اجزای مجزا لازم است. بنابراین در اینجا یک راهنمای گام به گام نحوه جوشکاری صحیح موتور Perkins E66TA آورده شده است.

Perkins EST 2020A & 2019A نصب بارگیری

در صورت امکان ، قطعه را از واحد خارج کرده و سپس م weldلفه را جوش دهید. اگر حذف قطعه غیرممکن باشد ، هنگام جوشکاری بر روی واحدی که مجهز به ElectronicEngine است ، باید روش زیر را دنبال کنید. روش زیر برای ایمن ترین روش برای جوشکاری یک جز در نظر گرفته شده است. این روش باید حداقل خطر آسیب به قطعات الکترونیکی را فراهم کند.

جوشکار را روی اجزای الکتریکی مانند ECM یا سنسورها زمین نگذارید. اتصال زمینی نامناسب می تواند باعث آسیب رساندن به یاتاقان های قطار محرک ، قطعات هیدرولیکی ، اجزای الکتریکی و سایر قطعات شود. کابل زمین را از جوشکار به کامپوننت جوش داده شده ببندید. گیره را در نزدیکی محل جوش قرار دهید. این به کاهش احتمال آسیب کمک می کند



نکته: بارگیری و نصب Perkins SPI2 2018A : جوشکاری را در مناطقی انجام دهید که از خطرات انفجاری عاری باشد .1 موتور را متوقف کنید. برق روشن را به وضعیت خاموش تبدیل کنید.

2. اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه موتور خاموش است.

3. کابل منفی باتری را از باتری جدا کنید. اگر سوئیچ قطع اتصال باتری ارائه شده است ، سوئیچ را باز کنید.

4. تمام اجزای الکترونیکی را از مهار سیم کشی جدا کنید. شامل followingcomponents:

• قطعات الکترونیکی برای تجهیزات رانده

• ECM

• سنسور

• دریچه کنترل الکترونیکی

• رله

• Aftertreatment ماژول ID

5. کابل زمین جوش را مستقیماً به بخشی که جوش داده می شود وصل کنید. امکان اتصال جوشکاری زمینی را فراهم کنید تا امکان جوشکاری جریان آسیب دیده به اجزای زیر را ایجاد کند. یاطاقان ، قطعات هیدرولیکی ، اجزای الکتریکی و نوارهای زمینی.

نحوه نصب Perkins EST 2018A & 2016C در Win7 و Win10

توجه: اگر از اجزای الکتریکی / الکترونیکی به عنوان زمینه ای برای جوشکار استفاده شود یا اجزای الکتریکی / الکترونیکی بین زمین جوشکار و جوش قرار داشته باشند ، جریان جریان از جوشکار می تواند به قطعه آسیب برساند.

6. از سیم کشی از پاشش آوار و جوش محافظت کنید.

7. برای جوشکاری مواد از روشهای استاندارد جوشکاری استفاده کنید

جدیدترین پرکینز EST 2020A و 2019A
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.