Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

چگونه به تعمیر هوا سیستم تعلیق مشکل C1131 مشکل / C1A20 برای لندرور دیسکاوری 4

یک لندروور دیسکاوری 4 ساخته شده 2012 3.0T با 100 هزار کیلومتر، صاحب به دلیل تعلیق هوا trouble.Here من پیشرفت تعمیر لندرور دیسکاوری 4 C1131 / C1A20 هوا مشکل تعلیق به اشتراک بگذارید دست آورد خود لندرور دیسکاوری 4 به گاراژ ما. و برای قطعات لندرور، شما می توانید در اینجا چک کنید: لندرور EPC کاتالوگ یدکی



تشخیص مشکل:
تکنسین های ما بعد از تست، پیدا شده است که موتور را می توان آغاز شده correctly.Operated به swith در رابط از سیستم پاسخ زمین، سیستم تعلیق کار پمپ به طور معمول در beginning.But پس از چندی، چراغ اخطار سیستم تعلیق در خوشه ابزار و terranin سیستم پاسخ disabled.Restart موتور بود، پیدا شده است علامت به عنوان above.Air پمپ تعلیق به طور معمول در آغاز کار می کرد، اما پس از چندی آن را غیر فعال شد.


تکنسین متصل JLR SDD به وسیله نقلیه، از زیر کلیک کنید کدهای مشکل را بخوانید:

C1131-92: بهار هوا تامین قادر به تحت فشار گالری

C1A20-64: افزایش فشار بیش از حد کند در هنگام پر کردن مخزن
جدیدترین ها JLR SDD V154 نرم افزار رایگان دانلود



با استفاده از ابزار تشخیصی برای تشخیص فشار سیستم تعلیق پیدا شده است که پمپ هوا قطع کار زمانی که inscread فشار از 300 کیلو پاسکال به 800 kPa.According به نتایج بازرسی بالا برای تعیین علت شکست ممکن است:

1. هوا شکست خط عرضه
2. هوا خرابی پمپ


مطابق با اصل ساده برای معیارهای تشخیصی پیچیده برای مشکوک از شکست بالا:
1. آسانسور وسیله نقلیه، بررسی خط لوله از شکست نشت suspension.No هوا و پشتیبا فشرده نشده بود و یا تا خورده.

2. چک بطری خشک پمپ و سوپاپ اگزوز، آنها طبیعی است.

3. مخزن گاز را به آب برای چک نشت، هیچ پدیده نشت غوطه ور است.

4. و repalced پمپ هوا، اما شکست هنوز هم وجود داشته است.



فقط خط لوله مکش هوا از پمپ هوا بود بررسی نشده است.

1. حذف خط لوله مصرف هوا پمپ

2. شروع به موتور و به نوبه خود در تعلیق بادی، پیدا شده است تعلیق هوا می تواند به آرامی افزایش یابد.

3. تشخیص فشار سیستم تعلیق با JLR SDD از presure می توانید در مورد 1400 کیلو پاسکال برسد.

4. آزمون های مکرر سیستم تعلیق از vehcile دوباره و دوباره، تعلیق هوا می تواند به طور معمول کار.

ما می توانیم نتیجه گیری: مصرف هوا مشکل خط لوله منجر به شکست سیستم تعلیق بادی.
http://www.autoepccatalog.com

عیب یابی:
وقتی بررسی خط لوله مصرف FO پمپ هوا، فیلتر هوا پیدا شده بود blocked.And پس cleanning فیلتر هوا، سیستم تعلیق سیستم کار به طور معمول.
خلاصه:

گسل است فیلتر هوا انسداد ورودی pump.It هوا موجب به ذکر است که فیلتر هوا سیستم تعلیق بادی پمپ سیستم هوا مصرفی است، آن را باید تمیز یا تعویض termly.


از تعمیرگاه خودرو تکنسین صفحه اصلی ، پست لندرور دیسکاوری 4 هوا سیستم تعلیق مشکل C1131 / تعمیر C1A20
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.