یک
لندروور دیسکاوری 4 ساخته شده 2012 3.0T با 100 هزار کیلومتر، صاحب به
دلیل تعلیق هوا trouble.Here من پیشرفت تعمیر لندرور دیسکاوری 4 C1131 /
C1A20 هوا مشکل تعلیق به اشتراک بگذارید دست آورد خود لندرور دیسکاوری 4 به
گاراژ ما. و برای قطعات لندرور، شما می توانید در اینجا چک کنید: لندرور EPC کاتالوگ یدکی
تشخیص مشکل:
تکنسین های ما بعد از تست، پیدا شده است که موتور را می توان آغاز شده
correctly.Operated به swith در رابط از سیستم پاسخ زمین، سیستم تعلیق کار
پمپ به طور معمول در beginning.But پس از چندی، چراغ اخطار سیستم تعلیق در
خوشه ابزار و terranin سیستم پاسخ disabled.Restart موتور بود، پیدا شده
است علامت به عنوان above.Air پمپ تعلیق به طور معمول در آغاز کار می کرد،
اما پس از چندی آن را غیر فعال شد.
تکنسین متصل JLR SDD به وسیله نقلیه، از زیر کلیک کنید کدهای مشکل را بخوانید:
با
استفاده از ابزار تشخیصی برای تشخیص فشار سیستم تعلیق پیدا شده است که پمپ
هوا قطع کار زمانی که inscread فشار از 300 کیلو پاسکال به 800
kPa.According به نتایج بازرسی بالا برای تعیین علت شکست ممکن است:
1. هوا شکست خط عرضه 2. هوا خرابی پمپ
مطابق با اصل ساده برای معیارهای تشخیصی پیچیده برای مشکوک از شکست بالا: 1. آسانسور وسیله نقلیه، بررسی خط لوله از شکست نشت suspension.No هوا و پشتیبا فشرده نشده بود و یا تا خورده.
2. چک بطری خشک پمپ و سوپاپ اگزوز، آنها طبیعی است.
3. مخزن گاز را به آب برای چک نشت، هیچ پدیده نشت غوطه ور است.
4. و repalced پمپ هوا، اما شکست هنوز هم وجود داشته است.
فقط خط لوله مکش هوا از پمپ هوا بود بررسی نشده است.
1. حذف خط لوله مصرف هوا پمپ
2. شروع به موتور و به نوبه خود در تعلیق بادی، پیدا شده است تعلیق هوا می تواند به آرامی افزایش یابد.
3. تشخیص فشار سیستم تعلیق با JLR SDD از presure می توانید در مورد 1400 کیلو پاسکال برسد.
4. آزمون های مکرر سیستم تعلیق از vehcile دوباره و دوباره، تعلیق هوا می تواند به طور معمول کار.