Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

BMW WinKFP نرم افزار راهنمای به روز رسانی

این یک پست در مورد نحوه به روز رسانی WinKFP software.And من یک راهنمای کوچک ارسال در مرحله اول، و تعمیق محتوای پست بعد است.
Ancel اسکنر

مطالب مرتبط:

چگونه به نصب نرم افزار WinKFP
ابزارهای BMW استاندارد 2.12 رایگان دانلود
WinKFP خطای 211 راه حل


WinKFP به روز رسانی:

1.Install WinKFP

نصب و راه اندازی 2.After ما برخی از دایرکتوری: پس از نصب و راه اندازی دایرکتوری (درایو): \ EC-APPS \ NFS \ SGDAT شامل CABI.h فایل تنها، و شامل فایل ها، مورد نیاز برای کار نمی کند. 3.Mount دیسک Progman در درایو مجازی (و یا قرار دادن در معمول درایو DVD)، استخراج تمام فایل های SP-daten-Exx.rar از دایرکتوری (درایو): \ CIP-نصب \ بن، هر یک در خود را








دایرکتوری. (شما باید دایرکتوری ها مانند SP-daten-Exx دریافت کنید) 4.Now کپی کردن تمام فایل * .IPO از هر دایرکتوری (درایو): \ SP-daten-Exx \ sgdat به دایرکتوری (درایو): \ EC-APPS \ NFS \ SGDAT. برای این منظور بهتر است با استفاده مجموع فرمانده، آن اجازه می دهد تا به بازنویسی فایل های بزرگتر با جدیدترین. این دایرکتوری در حال حاضر به نظر می رسد مثل این: 5.In همان راه دایرکتوری تازه کردن (درایو): \ EDIABAS \ ECU با فایل های گرفته شده از (درایو): \ SP-daten-Exx \ ECU 6.Run WinKFP 7.Choose "واردات / صادرات - واردات - داده های خط Assemly "و وارد کردن تمام اطلاعات مورد نیاز از دایرکتوری ها (درایو): \ SD-daten-Exx \ DATA اطلاعات چگونه به واردات مونتاژ داده خط در کتابچه راهنمای کاربر رسمی برای WinKFP داده


























8.After وارد کردن داده ها، کپی کردن تمام فایل از دایرکتوری (درایو): \ SD-datenE70 \ DATA \ (درایو) gdaten به شاخه: \ EC-APPS \ NFS \ DATA \ GDATEN، جای نوشتن تمام فایل های موجود.

توجه: اگر شما استفاده از Progman V.30 برای به روز رسانی WinKFP، آن را تا خطا در فایل \ GDATEN \ Sgidc.as2. نگران نباشید، این فایل رو با Notepad باز کنید و حذف خط 165.

WinKFP آماده برای برنامه نویسی است


برخی از شما نیاز دارید:
BMW INPA دانلود
دانلود نرم افزار BMW E-SYS

از تعمیر خودرو تکنسین هوم الکترونیکی ، پست چگونه برای به روز رسانی نرم افزار WinKFP
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.