Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

Auto Car Repair Tech

Here we share real case about How Diy Your Car By Yourself

نحوه حل موتور DEUTZ EMR3 37 / 111 / CLSCDSysReac

نحوه تعمیر خطای کنترل کننده موتور Deutz EMR3 37 / 111 / CLSCDSysReac

37 / 111 / CLSCDSysReac
شرح خطا ENG COOLANT LEVEL
سطح خنک کننده: سطح مایع خنک کننده محاسبه شده توسط ECU زیر حداقل مجاز است آنچه نیاز دارید؟ Deutz DECOM Deutz Serdia4.0 کدهای خطا DEUTZ-Errorcode: 37 BlinkCode (کوتاه-بلند-کوتاه): 2 - 3 - 5 SPN: 111

FMI احتمالی:
1: داده معتبر است، اما کمتر از ناحیه کاری معمولی
1: داده معتبر است، اما کمتر از منطقه کاری معمولی
12. حالت خطا قابل شناسایی نیست
12. حالت خطا قابل شناسایی


نیست
. ورود در حافظه خطا


دلیل احتمالی خطا
خارج از محدوده هدف با واکنش سیستم، بسته نبودن سیستم خنک کننده، معیوب بودن سنسور، کابل اتصال خراب شده


برای تعمیر خطا اقدامات لازم را انجام دهید
، سطح مایع خنک کننده را بررسی کنید، کابل را بررسی کنید، سیستم خنک کننده را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعمیر کنید، سنسور را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید، کابل اتصال را بررسی کنید و در صورت لزوم تعمیر یا تعویض کنید سایر

ویژگی های خطا
تعمیر یا تعویض کنید .
چشمک زدن
Selfhealing: بدون
سیگنال اولویت: 3
اندازه گیری @ errortime: مقدار واقعی



https://www.car-auto-repair.com


کنترل ماشین AGCO K4141 MPROP: مدار کوتاه در سمت بالا و پایین

این دستورالعمل به شما راهنمای نحوه تعمیر موتور AGCO EEM4 K4140 MPROP را نشان می دهد: اتصال کوتاه جانبی بالا به منبع بالا و کنترل MPROP: اتصال کوتاه سمت پایین به زمین. مورد تعمیرات بیشتر برای JCB، لطفاً به: تعمیر عیب JCB مراجعه کنید.


مطالب مرتبط:
2024 AGCO EDT (Electronic Diagnostic Tool) v 1.123 v1.75 دانلود رایگان
WinEEM4s JCB Service Tool 2.7.2 2.6.1 دانلود رایگان
2024 JCB ServiceMaster 4 v24.3.1 دانلود رایگان برای Win 10

AGCO 2x4 930203400 CANUSB


کنترل MPROP: اتصال کوتاه سمت بالا به منبع بالا
سیستم نظارت EEM یک اتصال کوتاه باتری را در سمت بالا کنترل پمپ فشار قوی (MPROP) تشخیص داده است. هنگام خاموش شدن کنترل MPROP، عیب در مرحله بعد شناسایی شد.


دلایل احتمالی عبارتند از:
کانکتور شیر برقی معیوب است.
سیم کشی شیر برقی معیوب است.
شیر برقی معیوب است.



واکنش در EEM

FC ذخیره می شود و لامپ هشدار فعال می شود. پیام CAN یک خطای فعال را نشان می دهد.



راه حل
ابتدا گزارش خطا را ذخیره کنید و سپس مراحل زیر را انجام دهید:
سیم کشی شیر برقی، کانکتورها و سطوح تماس پین های رابط را بررسی کنید (اکسیداسیون احتمالی).
سمت بالا را از ترمینال سیم کشی تا زمین موتور اندازه گیری کنید تا ببینید آیا اتصال کوتاه باتری وجود دارد یا خیر.
عملکرد را با شیر برقی MPROP دیگری تست کنید تا ببینید آیا شیر برقی معیوب است یا خیر.


کنترل MPROP: اتصال کوتاه سمت پایین به زمین
سیستم نظارت EEM یک اتصال کوتاه به زمین را در سمت پایین کنترل پمپ فشار قوی (MPROP) تشخیص داده است. دلایل احتمالی عبارتند از:
کانکتور شیر برقی معیوب است.
سیم کشی شیر برقی معیوب است.
شیر برقی معیوب است.



واکنش در EEM
FC ذخیره می شود و لامپ هشدار فعال می شود. قدرت موتور کاهش می یابد (تخریب 3). پیام CAN یک خطای فعال را نشان می دهد.



راه حل
ابتدا گزارش خطا را ذخیره کنید و سپس مراحل زیر را انجام دهید:
سیم کشی شیر برقی، کانکتورها و سطوح تماس پین های رابط را بررسی کنید (اکسیداسیون احتمالی).
سمت پایین ترمینال سیم کشی تا زمین موتور را اندازه بگیرید تا ببینید آیا اتصال کوتاه به زمین وجود دارد یا خیر.
عملکرد را با شیر برقی MPROP دیگری تست کنید تا ببینید آیا شیر برقی معیوب است یا خیر.

https://www.car-auto-repair.com