در اینجا دستورالعمل نحوه شارژ کولر گازی با مبرد برای بیل مکانیکی HITACHI EX5600 به شما نشان می دهد.
2024 Hitachi AllinOne Tool 3.13
Hitachi Excavator ZX-5A ZX-5B ZX-5G راهنمای خدمات کارگاه آموزشی کابل
ابزار تشخیصی بیل مکانیکی Hitachi Dr.ZX
ضرورت پاکسازی
اگر هوا یا گازهای دیگر در مدار تهویه مطبوع باقی بماند، مشکلات زیر ممکن
است ایجاد شود. قبل از شارژ کردن با مبرد (R134a) حتما مدار کولر گازی را
با جاروبرقی تمیز کنید.
1. افزایش فشار در سمت فشار بالا
اگر
هوا در مدار تهویه مطبوع باقی بماند، این امر باعث اختلال در تبادل حرارت
بین مبرد و هوا در کندانسور می شود. این باعث افزایش فشار در سمت فشار قوی
(سمت کمپرسور) می شود.
گاز
مبرد به راحتی مایع می شود، اما هوا را نمی توان مایع کرد و به صورت گاز
در کندانسور باقی می ماند، زیرا دمایی که در آن هوا مایع می شود بسیار
پایین است. بنابراین، مایع شدن گاز مبرد در کندانسور با مقدار هوای موجود
در مدار کاهش مییابد و فشار گاز در سمت فشار بالا بر این اساس افزایش
مییابد.
2. خوردگی فلز
اگر
هوا در مدار کولر باقی بماند، واکنش شیمیایی بین مبرد و رطوبت هوا صورت می
گیرد و در نتیجه اسید کلریدریک تولید می شود. کمک هیدروکلریک فلزاتی مانند
آلومینیوم، مس و آهن را خورده می کند.
3.
وصل کردن شیر انبساط توسط رطوبت هنگامی که گاز مبرد فشار قوی از شیر
انبساط عبور می کند، فشار گاز کاهش می یابد و دما کاهش می یابد. رطوبت
موجود در گاز مبرد فشار بالا در مدار تهویه مطبوع در دهانه شیر انبساط
منجمد می شود و جریان مبرد را مسدود می کند.
عملکرد کولر گازی ناپایدار می شود و راندمان خنک کننده کاهش می یابد.
EPC عقب برای FENDT 900 Vario COM III به شما نشان می دهد.
نرم افزار تشخیصی FENDT Fendias 2024
کالیبراسیون کنترل عمق (8001)
مهم: مراحل آماده سازی زیر باید انجام شود.
ترمز دستی فعال
-
lgnition ON
اگر پیام های خطا نمایش داده می شود، عیوب باید یکی یکی تایید شوند.
"ESC" را فشار دهید تا پیام های هشدار و خطا نمایش داده شده در
پانل ابزار A007
را فشار دهید "Return" را فشار دهید، اولین منوی اصلی در چند صفحه نمایش ظاهر می شود
"Return" را فشار دهید، دومین منوی اصلی در صفحه نمایش چندگانه ظاهر می شود.
یکی از دکمه ها را فشار دهید. به طور مکرر تا زمانی که علامت (A) چشمک بزند
دومین منوی اصلی در نمایشگر چندگانه ظاهر می شود
یکی از دکمه ها را به طور مکرر فشار دهید تا علامت (A) چشمک بزند
"بازگشت" را فشار دهید تا تأیید شود
سطح منوی بالابر برقی عقب روی صفحه نمایش چندگانه ظاهر می شود. یکی
از دکمه ها را به طور مکرر فشار دهید تا علامت (A) چشمک بزند ، "بازگشت" را فشار دهید تا کد ورودی 8001 را
تایید کنید . 10 (موقعیت شناور) برای تأیید چرخش آرام کنترل عمق به راست، « بازگشت» را فشار دهید . کنترل عمق را کمی به عقب بچرخانید
https://www.car-auto-repair.com
اگر کالیبراسیون بدون خطا انجام شود، OK ظاهر می شود و تنظیمات جدید حسگر ذخیره می شوند.
توجه: تنظیمات تنها زمانی منتقل میشوند که کلید استارت در موقعیت "0" قرار گرفته باشد.
(قبل از روشن کردن مجدد احتراق حداقل 15 ثانیه صبر کنید!)
اگر مقادیر نادرست تشخیص داده شود یا شرایط برآورده نشود، پیامی ظاهر می شود
ERROR 8001 = کد کالیبراسیون
FXX = کد خطا (به جدول مراجعه کنید)
توجه: کد خطا از صفحه نمایش داده می شود. برنامه پایان خط (EOL) 7.60 به بعد (پاییز 2007)
در اینجا دستورالعملی به شما نشان می دهد که چگونه انژکتور موتور MTU 12V4000 را بردارید.
1. منبع سوخت موتور را قطع کنید.
2. پوشش سرسیلندر را بردارید
MTU DiaSys 2.74 2.72 Engine Diagnostic نرم افزار دانلود رایگان
MTU Diagnostic Tool USB-to-CAN
برداشتن انژکتور
1. کانکتور کابل انژکتور را جدا کنید.
2. خط سوخت HP (4) را بردارید.
3. خط برگشت (5) را بردارید.
توجه: هنگام برداشتن آداپتور، باتری انژکتوری خالی می شود.
4. آداپتور (3) را بردارید.
5. پیچ (2) را بردارید و گیره نگهدارنده (1) را بردارید.
6. ابزار نصب/حذف را روی سر سیلندر نصب کنید.
7. انژکتور را با ابزار نصب/حذف بردارید. MTU DiaSys 2.74
8. ابزار نصب/حذف را حذف کنید.
9. حلقه آب بندی (4) را از انژکتور خارج کنید یا از یک قلاب خود ساخته برای خارج کردن آن از سرسیلندر استفاده کنید.
10. حلقه های O (3)، O-ring (2) و حلقه دمپر (1) را از انژکتور خارج کنید.
11. تمام سطوح جفت گیری و آب بندی را تمیز کنید.
12. تمام اتصالات و سوراخ ها را بپوشانید یا با شاخه های مناسب آب بندی کنید.